Nicholas Veniamin a Mr. Trumptastic – novinky

Video z 4.4.2022

Nicholas: Dobrý den, vítejte, dnes tu máme pana Trumptastic a dnešní příběh je o tom, jak Alexa potvrzuje QFS. Samozřejmě já a Mr. Trumptastic musíme volit slova moudře kvůli šílené cenzuře, která se právě teď děje. Mr. Trumptastic děkuji, že jsi se ke mně připojil, jak se máš a co jsi dělal?

Mr.: Moc ti děkuji, Nicholasi. Děje se toho hodně. Byl jsem samozřejmě zaneprázdněn prací a vším možným, a také sledováním všeho, co se děje, což je povznášející. Dnes jsou zajímavé zprávy o Elonu Muskovi, jak jsme o tom mluvili dříve. Ale chci ti poděkovat za všechno, co děláš, že se všude začíná dít proces probouzení. Jeden z odběratelů mi řekl, že někteří z jeho blízkých lidí za ním přišli a řekli mu, že má pravdu. Takže to je proces probuzení, bylo to pomalé, ale zrychluje se. A mě je velkou ctí a pokorou být součástí hnutí a učit se jako tví diváci.

Nicholas: Mám skvělé hosty, jako jsi ty, a je to skvělé, že dělám to, co mě baví. Je to učení a snaha vzdělávat sebe i diváky. Takže QFS je zkratka pro kvantový finanční systém, což je reset globální měny, a zrovna jsem minulý týden dělal rozhovor s Davidem Mahoneym a Charliem Wardem a oba potvrdili, že Rusko se vrátilo ke zlatu, dostalo se na Boží standard, kdy 5 000 rublů odpovídá 1 gramu zlata. Teď nastane dominový efekt, kde všechny země zdědí tento vzorec pro náš bankovní systém. Teď si pustíme co říká Alexa o kvantovém finančním systému.

Mr.: Jistě, je to od jednoho z mých odběratelů. A viděl jsem i další videa stejného druhu, ale poslechni si, co to říká, což je neuvěřitelné.

Alexa: "Ahoj Alexa, přechází USA na duhovou měnu? Tady je něco, co jsem našel na webu podle threadreaderapp.com. Že celý náš globální bankovní průmysl sklouzl k digitální měně podporované aktivy QFS a že USD bude přecházet z Fiat USD na duhovou měnu USN s novými stříbrnými a zlatými mincemi, které mají všechny svůj vlastní individuální sledovatelný vložený čárový kód. Takže QFS smlouvy. "

Mr: Tak to je to dost neuvěřitelné. Víme, že to potvrzuje Bílé klobouky a jejich absolutní kontrolu. Zkoušel jsem to udělat na google assistant, nevyšlo to, ale říká nám to všechno, co potřebujeme vědět.
Nicholas: No co můžu říct, myslím tím, když je do toho zapletený Trump, a ten se s tím nemaže, že to udělá, že způsobí bezprecedentní situace, jaké nikdy předtím nikdo neviděl. Takže uvidíme, co se stane. Otázka, co to znamená s dinárama a dongama a dokonce i digitální měnou jako xrp, která by byla decentralizovaná, aby se to DS nelíbilo, jaký máš na tohle názor?
Mr.: Já si myslím, že to potvrzuje to, co víme, že globální reset měn je součástí zavádění Nesara Gesara. Když se podíváte na všechna ustanovení, a je jich asi 20, GCR je jejich součástí, aby všechny měny měly stejné podmínky. To v podstatě znamená, že všechny tyto země, které byly utlačovány DS, mají aktiva, která jsou na vysoké úrovni. S tímto GCR bude vše obnoveno na stejnou hodnotu, prostě jako 11 hracích podmínek, jak vždy říkal 45. Takže všechno se vrátí k suverenitě, a to je to, na co jsme všichni netrpělivě čekali. A pokud jde o reset, moje zdroje, a já jsem se díval na diskusní fórum, ale mám i soukromé zdroje, které říkají, že jsme velmi blízko, že je tu vodopád k v podstatě resetu. Dluhopisy jsou jako první, protože dluhopisy zkapalňují všechno, jsou to dluhy americké korporace, stejně jako všech vlád, které byly pod námořním právem. A všechno se to resetuje zpátky k ústavnímu zákonu, z hlediska správné cesty, kterou jsme měli jít kdysi dávno. Takže prostřednictvím tohoto procesu se všechny měny resetují. Nejprve projdou dluhopisy, které zkapalňují od německého po čínského draka, a pak se přejde na balíčky prosperity cmkx. Takže to je velmi velmi pozitivní a to se valí dolů k nakonec samozřejmě TF4B měny, a tam se samozřejmě chceme také podílet, a pak to nakonec jde do páté úrovně, což je veřejnost. Takže je to vodopád, který musí jít dolů. A já jsem tomu říkal uvnitř pětimetrové čáry od díkůvzdání, a teď si myslím, že jsme uvnitř hranice jednoho metru. A poslouchal jsem tvoje video s Charliem Wardem a to potvrdilo v podstatě to, co jsem slyšel v tom smyslu, že když jsme se dostali na samý konec tohoto procesu, bažina byla tak špinavá, takže ji čistí, a proto to trvalo tak dlouho. Takže mě povzbuzuje všechno, co slyším, že jsme velmi blízko, takže za to palec nahoru.
Nicholas: Teď když říkáme, že Rusko se vrátilo ke zlatému standardu, znamená to, že ruská měna rubl byla resetována?
Mr.: Vypadá to, že to šlo úplně jinou cestou, než jsem si myslel, že se to stane. To jsou bílé klobouky, které operují v 5d. Takže způsob, jakým to udělali, že Rusko se odtrhlo od swift systému, a teď jejich měny jsou kryté zlatem a oni budou poskytovat služby a zboží pouze v případě, že transakce budou v rublu. Evropa křičí prostřednictvím MSM, že to neudělají, ale pokud to neuděláte, nezískáte ropu a plyn, které pro svou zemi potřebujete. A to do značné míry staví DS do svízelné situace. A myslím, že to samé platí pro federální rezervní systém, pokud jde o zvyšování úrokových sazeb, díky kterým ekonomika prudce klesá, a msm se to dařío mnoha způsoby skrýt, ale nic nemůže zastavit to, co přichází. 45 a 17 nám vždycky říkali, že sledujeme film. A je to dost neuvěřitelné sledovat, jak se to vyvíjí. Jenom to bylo těžké, všichni trpí, ale když se díváte v 5d, je to opravdu něco krásného. Vidíte, že to udělali geniálním způsobem. Ale jediná věc, na kterou si můžu stěžovat, je, že lidi trpí a mají pro to důvod, že ano. Ale při pohledu na Looking Glass se zřejmě ve svých projekcích vraceli tam a zpět a říkali si, že tohle je časová linie s nejmenší spouští a na té jsme.
Nicholas: Takže teď, když se Rusko vrátilo ke zlaté měně, ke zlatému standardu, revalvovalo svou měnu, co se stalo s jejich daňovým systémem, s daní z příjmu? Platí se tam stále daň z příjmu nebo co to teď znamená pro daně?
Mr.: No, viděl jsem klipy, kde už zavádějí hvězdu a mnohem rychleji. Já jsem si vždycky myslel, že to bude Amerika první (America first), ale jak jsem zkoumal víc, je Amerika poslední. Protože Amerika má média, stejně jako tolik rozptýlení sportovních zábavních médií. A tak Evropa, Rusko a dokonce i Čína... protože Čína je vázána s Ruskem a Indií, všechny tyto další národy už to zavádějí. Takže to jde tak trochu zadní cestou, což je úplně jinak, protože 45 vždycky říkal Amerika na prvním místě. Ale s ohledem na to, kdo je teď v úřadu, klon nebo dvojník Brandon, tak tohle všechno je film, aby vypadal jako naprostý imbecil, a to je to, co je potřeba, aby byl spojen s Nato, a dělají spoustu věcí v tomhle filmu, aby to odhalili. A to se odvíjí před našima očima a zrychluje se to. A myslím, že se během příštích pár týdnů začne dít spousta věcí, takže se připoutejte.
Nicholas: Myslíš si, že Amerika první, použil, aby zmátl nepřítele, aby si mysleli, že tohle je opravdu náš plán? Protože oni možná nikdy nečekali, že se Rusko vrátí ke zlatému standardu jako první.
Mr.: Jo, na tisíc procent. Myslím, že jsi to trefil přímo do černého. Když se podíváš zpátky, sledovali jsme, jak se všechno vyvíjí úplně jinak, než jsme si mysleli, a to je ta genialita 45 a 17, že jo. Všechno funguje v 5D, kde čas neexistuje, a tak platí 5D šachy mnoha různými způsoby. A to je to, co dělají. A pokud nedáváte pozor, nebudete schopni to vidět, že jo, takže všichni z nás, kteří pracujeme pro patrioty, jsme propojeni, víme, co se děje. Takže když to vidíme, tak je to jako wow, tohle jsem nečekal, a pak začnu vidět všechno ostatní, co se děje, a bude to s tím souviset. Vždycky jsme říkali, že díky našemu výzkumu víme, že to, co dělají, funguje na ultra vysoké úrovni.
Nicholas: Teď si promluvme o dináru, dongu, zimu, protože teď, když se Rusko vrátilo ke zlatému standardu, že proběhlo resetování, víme, že je to skutečné, že se to stalo, že to není konspirační teorie. Teď začal dominový efekt. Na co se díváme, pokud jde o náznaky, že i tyto měny prošly resetováním?

Mr.: Takže moje výhrada k GCR byla, že nejdříve musíme vidět likvidaci dluhopisů. To je to, co bylo klíčové. Viděli jsme, že někteří lidé z dluhopisů dostali nějakou likvidaci, mluvíme o velmi minimální likvidaci, jako je jedno procento, takže velryby tak trochu čekají. Bylo mi řečeno, že šly do fronty a výkupní centra byla otevřena a pracovala během několika víkendů v posledních několika týdnech. Ale všechno musí jít popořadě. Takže až začneme vidět likvidaci dluhopisů, pak se stane všechno, na co jsme čekali na straně měny. A zim je samozřejmě dluhopis, ne měna, jak jsem řekl dříve, takže minimum, které jsem slyšel, je samozřejmě jedna ku jedné, ale je to nefunkční dluhopis, což znamená, že v současném systému nemá hodnotu. Takže jiné zdroje mi říkaly, že to může být přenastaveno na cokoli, co by Bílé klobouky chtěly. Ale já prostě vím, že budeme v hojnosti, takže nelpím na určitém kurzu, i kdyby bylo všechno jedna ku jedné, tak bych tančil v ulicích tak či onak, i kdyby to bylo 50 centů nebo cokoli jiného. Ale pak s tím přichází obrovská odpovědnost a těším se na to, těším se na spojení sil s vlastenci, jako jsi ty, jako Charlie a David a všichni, kteří jsou součástí, aby se svět stal lepší místo. 5D je místo, kam se chceme dostat.
Nicholas: No, je to velmi vzrušující. Předtím jsi zmínil Elona Muska, máš nějaké novinky ohledně něj?
Mr.: Dnes ráno získal Twitter, pokud jde o počet akcií, mám na mysli dvě procenta. Takže je teď největším akcionářem Twitteru. A to znamená, že má značný vliv. A moje logická úvaha mi říká, že se chystá uvolnit 45 z omezení, která měl na svém účtu. Takže se možná konečně dočkáme bouřlivého tweetu. Takže myslím, že se to začíná zrychlovat.
Nicholas: A bylo by hezké, kdyby se Elon Musk zapojil i do Instagramu, protože je to teď hrozné. Mr. Trumptastik, bylo skvělé s tebou mluvit, díky, že jsi se s námi podělil o tyto informace. Je ještě něco, co bys chtěl divákům říct, než skončíme?
Mr.: Jen krátce, chtěl bych ti především říct, že se vždycky těším na naši interakci, děkuji vám za všechno, co děláš, a sleduji tě od doby, kdy jsi měl ten rozhovor s Charliem. A vím, jaké oběti jsi podstoupil, a tak ti za to všechno děkuji. Bylo to velmi těžké, vím, že spousta lidí trpí. A tak mým úkolem je, že můžeme probudit neprobuzené, pokusit se udržet všechny ve vysokých vibracích, jak se dostáváme skrz, abychom se dostali na konec této cílové čáry. A jak vidíš, věci se vyvíjejí poměrně rychle. Takže jen udržujte víru a držte linii, jak se přesouváme, abychom se dostali do 5D skrz velké probuzení. Pamatujte, negativní věci jsou dočasné a vše bude prostě trumptastické.
Nicholas: Moc ti děkuji a brzy si promluvíme, měj se na pozoru, ahoj.
Mr.: Děkuji ti, dávej na sebe pozor.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.