OLE DAMMEGARD - Výbušné odhalení






Lucas: Zdravím všechny a vítám vás u tohoto speciálního vydání živého vysílání. Jsem Lucas Alexander z dánské Kodaně. Je 9. července 2022 a naším velmi speciálním hostem je dobrý přítel pořadu, který je na Bali v Indonésii a dnes se k nám připojí s přednáškou powerpointovou prezentací, která spojuje body o několika, jak tvrdí, útocích pod falešnou vlajkou, masových střelbách a teroristických útocích. A nedávno, jen před několika dny, jsme měli masovou střelbu zde v dánské Kodani v nákupním centru a on se chystá spojit souvislosti mezi touto událostí a nedávnou střelbou ve Švédsku a v Gótsku a také střelbou v Americe, spolu s dlouhým seznamem případů v minulosti. Prosím přivítejte dnes Ole Dammegarda.

Ole: Děkuji, že jsi mě opět pozval.

Lucas: Samozřejmě, protože komu zavoláte, když máte duchy, zavoláte krotitelům duchů, že ano. A když jste Agatha Christie, zavoláte Poirotovi nebo slečně Marplové. Ale komu zavoláme, když se ve světě děje něco nového a strašného, jako je teroristický útok nebo masová střelba nebo střelba ve škole, no, zavoláme našemu nejlepšímu odborníkovi Dammegardovi. Panečku, je toho hodně, o čem bychom si měli povídat, protože svět je opět šílený. No, myslím, že je vždycky pěkně šílený, ale teď tady v Dánsku jsme právě zažili velmi pobuřující hrůzný incident, který se stal 3. července. A my spojíme souvislosti toho, co se stalo se střelbou, při které zemřeli tři lidé v nákupním centru v Kodani a Ole bude mluvit o tom, jak to souvisí s nedávnou střelbou ve Stockholmu a také ve Spojených státech. A jak to asi všechno vlastně souvisí, protože ty jsi mistr ve spojování bodů. Takže nejprve o tom, co se před pár dny stalo v Kodani, kde osamělý střelec střílel z pušky a lidé s křikem vybíhali z nákupního centra.

Ole: Než na to odpovím, připravil jsem si powerpoint, který nás zavede trochu zpátky v čase, protože bych velmi rád řekl, že místo toho, abychom zírali na nákupní centrum, nebo v Berlíně, kde došlo k útoku autem, nebo v Uvaldě v Texasu, kde došlo k masové střelbě, nebo v Buffalu v New Yorku, kde došlo k masové střelbě, tak já bych navrhoval, abychom se podívali, jestli můžeme získat pohled z vrtulníku tím, že trochu zvedneme oči, abychom viděli, jestli by ty věci mohly být nějak propojené, protože s tím jsem bojoval. Chci říct, že jsem byl v téhle králičí noře nějakých 40 let, kde jsem musel začít s tím, že jsem byl jako všichni ostatní, stál jsem tam a zíral na místo činu místní scény, ale pak jsem v průběhu let zjišťoval víc a víc, že panebože, co se to sakra děje. Tohle se děje identicky v různých zemích. A mimochodem ten chlap, co byl v Německu, vypadal hodně podobně jako ten v Torontu, který vypadal hodně podobně jako ten v Austrálii nebo tam nebo tam nebo tam. Takže jsem během let dospěl k závěrům, jak se tyhle věci provádějí a jak je velmi často provádí stejný tým, který cestuje. Říkám jim globální turné teroru.

Lucas: Globální turné teroru, wow, to je docela úžasná věc a ty samozřejmě mluvíš o fenoménu, který známe jako krizoví aktéři, že?

Ole: Mluvím o tom, že už dlouhou dobu existuje malá skupina jedinců, kterým na nás až tak nezáleží, ale jsou velmi zaměřeni na své vlastní touhy a chamtivost a na moc bizarních podivných věcí. A už mnoho mnoho let nebo desetiletí nebo i více se snaží najít způsoby, jak ovládat obyvatelstvo, proměnit obyvatelstvo v otroky a také se povýšit téměř do stavu bohů. Myslím to od starých Římanů a dál. Teď je to stejné, teď se proměňují v to, že se schovávají v korporacích a podobně, ale my se díváme na to samé. Ale abyste mohli ovládat obyvatelstvo, potřebujete strach. Jen díky strachu nás mohou ovládat. Takže už od dob staré římské říše, myslím, že to byli Římané, kteří přišli s těmi různými velmi málo šablonami, jak to udělat. A jedna z hlavních je řešení problému reakce. Oni tajně vytvořili problém jako bum a prásk nebo virus nebo výbuch nebo údajná masová střelba, údajný finanční krach, bum banka něco takového, abychom se dostali do emocionální reakce, kdy si řekneme: panebože, je třeba něco udělat, tohle je šílené. A pak se obrátíme k lidem, o kterých si myslíme, že nás mají chránit, aniž bychom pochopili, že jsou to vlastně oni, kdo nám to dělají, a říkají: no, jediný způsob, jak vás můžeme zachránit v téhle hrozné situaci s tím hrozným problémem tamhle, je příjem deziluze, bum. A řešení tu bylo od prvního dne. Museli vytvořit dostatečně velký problém, aby nás vyděsili k smrti, abychom to řešení přijali a řekli: ó, děkuji, že jste tak laskaví, a udělejte ze mě ještě většího otroka, protože přesně to se pokaždé stane. Problém reakce řešení je vlastně problém reakce fašismu. Protože pokaždé, když se něco stane, tak vám vaše svobody jsou víc a víc odebírány, musíte víc a víc platit za své vlastní otroctví, musíte platit za nespravedlivé války, musíte platit platit platit a vaše svoboda je prostě menší menší menší, ale je to pro vaši ochranu, protože jim na nás tolik záleží. Takže když si projdeme, co se stalo v posledních několika letech. Byl tam ten údajný virus, který najednou změnil svět v maskovanou planetu, ale mělo to úžasné vedlejší účinky, protože ten virus byl tak násilný a tak nebezpečný, že přestaly všechny masové střelby, že přestaly všechny ať teroristické útoky, že se ISIS schovala, že to prostě bylo úžasné.

Lucas: Byl to zázrak, Ole, byl to zázrak, aleluja. Oni také byli pod zámkem. (smích)

Ole: Byli pod zámkem, už žádné uřezávání hlav před zelenými obrazovkami, nebylo tam nic jako údajné teroristické útoky, žádné masové střelby, žádná auta najíždějící do davů, to bylo úžasné. A pak, když lidé začali chápat, že dobře, už si nejsem jistý, jestli to chápu, říkáte, že virus je to a to a když si dám injekci, tak jsem v pohodě. Pak si dáte injekci a oni řeknou ne, vůbec nejste v pořádku, je nám to moc líto, jen si musíte vzít další posilovač. jsem v pořádku, pak ne, je nám líto, nejste v pořádku, musíte si vzít další posilovač. když si vezmu ten druhý posilovač, zjistím, že ne, je nám líto, že nejste v pořádku, že budete mít ještě to a to, a že nemůžete cestovat ven, ale musíte si vzít další booster... Po chvíli lidi jako, proč bych to proboha dělal, zvlášť když vidím, jak lidi začínají padat mrtví na fotbalových obrázcích a tak. A já jsem tak nějak vyděšený, protože jakmile jedna věc zmizí, tak je to delta nebo neštovice. Ale to nejsou opičí neštovice, to je peněžní pop a jsou za tím pořád ty samý individua, co říkají, musíme to udělat, a zdá se, že vydělali absolutní miliardy na všem, co jsem musel udělat včetně zničení vlastního těla. Takže už to asi neudělám. Ten strach, ta síla strachu se uvolňuje, protože lidi říkají: já to neudělám, já to prostě nechci udělat. Takže jsme teď dospěli do bodu, kdy už to nefunguje. A oni se snaží ovládnout tento krásný svět, oni se tím netají, jmenuje se to pod mnoha různými názvy nový světový řád, agenda 21, máte čtvrtou průmyslovou revoluci. Tito jedinci, kteří říkají, my všechno převezmeme a vy nebudete nic vlastnit a budete šťastní. Takže jak to můžou udělat, aniž bychom řekli absolutně ne, v žádném případě? Potřebují odvést pozornost, potřebují nás rozptýlit, to je ono. Takže klíčem ve všech těchto operacích je odvedení pozornosti, podívejte se jinam, bum, támhle, podívejte se tam, podívejte se tam. Takže po isis a všech těch teroristických skupinách nebo měli opravdu pěknou zaslouženou dovolenou na pár let a teď je čas vrátit se do práce, protože no tak, nemůžete odpočívat věčně, co.

Takže vám chci říct, že v průběhu let jsem také zjistil, že se dějí opravdu podivné věci. Jednou z nich je, že používají barevné kódy. Protože je to malá skupina lidí, kteří jsou v obraze a mají barevné kódy, myslím, že jako tichý komunikační systém, kde mohou komunikovat mezi sebou, ať jsou kdekoli na světě. Takže neexistují žádné telefonní hovory, které by mohly být odposlouchávány, neexistují žádné e-maily, které by mohly být vystopovány, nebo něco takového, takže jak to dělají? V současné době to jde pod názvem Fialová revoluce George Sorose, to je jeden z názvů. Fialová (purple) barva je právě teď super důležitá zejména pokud jde o USA a purpurová (magenta) barva je velmi důležitá, pokud jde o evropské země, jiné země. Takže jsou to tyto dvě barvy. A tyto barevné kódy byly používány CIA a mnoha zpravodajskými agenturami po celá léta. Takže jste měli například také v médiích zelenou revoluci v severoafrických zemích, kde tyto zelené revoluce, které byly zcela řízeny těmito agenturami, převzaly moc v několika tamních zemích. Měli jste růžovou revoluci v Gruzii, měli jste žlutou na Ukrajině. Ale barevné kódy teď za poslední minimálně tři čtyři roky byly fialové v USA a purpurové v Evropě nebo na jiných místech. A způsob, jakým se to projevuje, je, že na fotkách, když si při čtení článku nebo něčeho takového, nebudete to mít nahoře, ale trochu dole, začnete vidět, že tam bude něco jako, že by to bylo vždycky uprostřed obrázku, že by to byla nějaká velmi silná fialová. Můžou to být vlasy na někom, jedna z osob, se kterou se dělá rozhovor, super fialová. Může to být pozadí super fialové. Může to být balonek nebo květina na hrobě. Tyhle fotky jsou naprosto zinscenované, aby ukázaly barvu. Také uvidíte, že když v některé z těch zemí převezmou politickou stranu nebo cokoli jiného, změní barvu. Mohly být jako modré navždycky, loga jsou modrá, najednou jsou fialová. Rozhlasové stanice - najednou jejich logo je fialové, změnilo se to. Takže to můžete začít vidět. A věřím, že je to pro... nejsem si jistý, jen to pozoruji, takže si nejsem jistý, je mnohem víc důvodů, proč se tyhle barvy používají, ale jsem si jistý, že jeden z nich je, že každý, kdo je v obraze, může sedět třeba na Bahamách s velkým doutníkem, prostě si projde noviny a podívá se na to to to to, dobře, ale fialová dobře, je naše. Byl jsem trochu nejistý, ale teď vidím, že je to naše. A taky máte moderátory zpráv a lidi, co čtou zprávy, když dny, kdy pumpují opravdu blbosti, které si ani sami neuvědomují, protože je čtou jen v teleprompterech, ale když je to jedna z jejich operací, velmi často budou mít purpurovou nebo tmavě fialovou blůzu, pokud je to žena, nebo fialovou kravatu.

Lucas: Je to tak úžasné, protože všechno je symbolika, že jo. A vždycky používají kódy barev a numerologická čísla a gematrii, protože se to vždycky děje v určité dny, určitá čísla se k sobě vážou, a když to sečtete, je to něco, co se váže ke kabale nebo v podstatě ke gematrii.

Ole: To, co říkáš, je velmi pravdivé. Někdy si myslím, že někteří badatelé to přehánějí, protože s gematrií můžete najít souvislosti s čímkoli. Myslím, že když si vezmete ananas p-i-n-e-a-p-p-l-e, který znamená 666 nebo cokoli, víte, že to může znamenat 972, když to dáte dohromady krát tři, je to jako 711. Jako někdy mám pocit, že je to jako moc, ale ano, určitě data jsou velmi velmi důležitá, mnohokrát to souvisí se smrtí. Může být jako opona, například na Valentýna 14. února, což si lidé myslí, že je romantický den, ne, to William Shakespeare z toho udělal romantickou záležitost, ale je to vlastně stětí, myslím, že v ten den byli sťati tři různí lidé jménem Valentýn.

Lucas: To, co zmiňuješ, chci jen připomenout divákům, že jsme o tom s tebou dělali pořad v roce 2014 nebo 15, byl to takzvaný teroristický útok v Dánsku, což samozřejmě ve skutečnosti nebyl, ale v tom pořadu jsi to všechno vysvětlil.

Ole: A taky, Lucasi, já jsem byl na místě, jestli si vzpomínáš, já jsem přijel do Dánska hned potom, co se to stalo, protože jsem to taky předpověděl měsíc předtím, že to půjde dolů. Myslel jsem, že to bude 14. ledna, upozorňoval jsem na to i v mezinárodním rádiu a v nějakých opravdu velkých pořadech, říkal jsem, že to bude velmi blízko stanice Norfolk, do několika set metrů odtamtud, v ten den večer a tak dále. A věřím, že to možná bylo proto, že se to odhalilo takhle. A taky lidi vím, že dost lidí v Dánsku šlo na to místo s kamerama, stáli a čekali, jestli se něco stane. Takže si myslím, že to možná odložili, protože to jako bylo moc okaté. A pak čekali přesně měsíc a bum, stalo se to 14. února.

Lucas: Jo, ale v podstatě v ten den, kdy jsi to předpověděl, to se stala ta věc, teroristický útok v Paříži, s tím Charlie, že jo.

Ole: Ne ne, to bylo 9. ledna. To mělo jít, pokud se nemýlím, o 5 dní později měli udeřit na Kodaň, pak měli udeřit ve Florencii v Itálii, takže se to kvůli celé téhle věci zpozdilo. Rozjetí celé téhle protiislámské věci ukazuje na svobodu projevu, což znamená, že můžete říkat cokoli a být opravdu hrozní na lidi z jiných zemí, ale bude to chráněno. Je to téma, které se rozšířilo po celém světě, a které používají tyto agentury. Takže každopádně velká vozidla byla spojena s Charliem Hebdo, říkali, že je cílem toho údajného útoku, a pak byl jako ústřední téma pořád dokola. On měl nepřetržitou ochranu bodyguardů asi 17 let, protože nakreslil opravdu ošklivou kresbu na Muhammada. Řříkají, že to vypadá jako pes, je to jako čmáranice, to ani není kresba.

Takže bych si velmi rád připravil powerpoint a sdílel sdílel obrazovku a pak vás prostě vezmu na vzpomínku na výlet do paměti. Tohle se stalo naposledy, je to šest sedm měsíců. Je to velmi krátká doba poté, co se ta věc s koronou začala hroutit, už nemohli udržet lidi v zajetí paniky, potřebovali rozptýlení, a na scénu přišly tyhle věci, když začali zase říkat bum bum bum. Takže moje prezentace se jmenuje Boty, kola a dětské kočárky. Chci taky říct, že neříkám, že tyhle věci jsou pravděpodobné, ale do dnešního dne jsem byl schopen předpovědět 64 těchto údajných teroristických útoků a masové střelby až dva měsíce předtím, než se staly. Podařilo se mi předpovědět Kutun, což byl první, který jsem přibil. To bylo poprvé, kdy jsem si opravdu začal uvědomovat, že to je vlastně to, co dělají. Protože mě v kontaktoval jeden insider, který mi řekl: si vedeš dobře, ale chybí ti skryté stopy. A já jsem si říkal jaké skryté stopy? Chci říct, kdo by byl tak hloupý, aby něco takového nechal v důkazním materiálu v kriminalistické expertize, a on řekl, že je to kvůli zákonu karmy, že tito lidé, kteří tyto věci provádějí, toho dělají hodně a jsou si velmi dobře vědomi tohoto univerzálního zákona, který je podle nich velmi reálný, že co uděláte, to se vám vrátí. Takže způsob, jakým si tento zákon vykládají, je podle tohoto člověka takový, že když nám ukáží, co se chystají udělat, i když nenápadně, a my nereagujeme, tak nepřímo můžeme poslat a pak je špatná karma na našich bedrech, ne na jejich. Takže je to v jejich sobeckých potřebách nám to ukázat. Dělají to ne proto, že jsou laskaví, ne proto, že jsou nedbalí, dělají to proto, že se chtějí dostat ze sevření tohoto zákona karmy. Takže to je poté, co jsem pochopil, že se vlastně děje to, co se děje, jakmile něco hapruje, hledám stopy, vím, že tam někde jsou, pokud je to jejich operace. Takže to je taky to, na co tady chci poukázat, protože ty stopy tam jsou, jsou přímo na očích, velmi často. Takže v průběhu let jsem zjistil, že všude byly boty boty, boty boty a boty. Jakákoli věc, která byla spojená se smrtí, tam byla fotka boty, na místech činu, na místech vraždy, na jakýchkoli fotkách byly boty. A ty fotky byly víceméně vždycky pořízené fotografy z Associated Press Reuters nebo Gettys Images. A myslím tím, že je to Ross Child a elita. Takže mě ty boty docela zaujaly, proč jsou tam boty, které nedávají žádný smysl. A pak jsem v průběhu let začal zjišťovat, že už od údajného holocaustu spojujeme boty se smrtí. Vidíme, že jsme přišli do údajného koncentračního tábora, řekli nám, podívejte se, tady je hromada bot, které jsou důkazem, že zemřelo milion lidí. Jako soudní znalec bych řekl, že když se na to opravdu podíváte, důkazem je, že támhle je hromada bot, nic jiného to neukazuje. Ale může to být proto, že spousta lidí si myslí, že to je něco jiného. Ale nic to neukazuje, je to důkaz naprosto ničeho. Ale boty se používají minimálně od druhé světové války a dál v souvislosti se smrtí. A tak jsem začal hledat. Například tady je datum masové střelby v Ohiu. Říká se, že na tomhle parkovišti zabili spoustu lidí a tohle je důkaz (obr. 1)

 
Jako důkaz čeho? Že tu zemřel švec? Nebo co se tady děje? Ti lidé byli vystřeleni z bot, nebo bomba, která vybuchla a vypařila se a jediná věc, která zůstala, byly boty? Proč nejsou skvrny, proč není krev, co to je. To není jeden obrázek z té střelby, je to všude, je tam tolik tohohle.

Lucas: Pozoruhodné se všemi těmi botami, neuvěřitelné. Vlastně mi to připomíná pomník nedaleko Dunaje v Budapešti se všemi těmi botami. Jo, je to samozřejmě symbolika.

Ole: Ano, ano, ale když se podíváš na obrázek nahoře, představ si, co ten fotograf musel vykonat, aby to vyfotil z toho úhlu, že ležel na břiše. Proč by dělali takovou věc? A jak mohl dostat tu žlutou plastovou pásku přesně takhle? To je skutečný úspěch to udělat. A proč jsou to jen boty? Nebylo by lepší zaměřit se na samotný zločin? Ale boty byly používány stále dokola, když to souvisí se smrtí. A já si říkám, to jako oběti mají jednu botu pryč nebo obě dvě, leží na velkých hromadách, některé dokonce vysoké boty, na které normálně musí být dva lidi, aby je sundali. Tak proč tam jsou? A tak mě jednou kontaktoval jiný insider, svobodný zednář, který říkal, že ty boty jsou tam kvůli symbolické hodnotě. Ukazují, že jedna sundaná bota ukazuje, že to ten člověk dělá dobrovolně, stejně jako při jejich vlastních obřadech uvnitř jejich sídla a tak dále. Jedna sundaná bota, to je znamení, že to děláte dobrovolně, dvě sundané boty znamenají poctu posvátnému prostoru, to je to, co říkal. Tak jsem si říkal, páni, dobře, to je zajímavé, to jsem nevěděl, takže teď už to chápu. Ale to taky ukazuje, že v tom případě mluvíme o tom, že za těmi operacemi je svobodná zednářská agenda, když se ty boty takhle objevují. Ale pak mám kamaráda, který je informátor CIA, on pracoval pro CIA s black ops mnoho mnoho let, byl taky zapojen do MK-ultra a tak dále, a on řekl, že věří, že existuje úplně jiná úroveň těchto záležitostí, než jsem si byl vědom. Že byl docela šokován, když to všechno viděl, protože jsem těch fotek ukázal stovky a stovky v prezentaci, a tak řekl, že si myslí, že když se z lidí dělají aktiva prostřednictvím kontroly mysli, způsob, jakým to dělají, je, že ty jedince zlomí, že vezmou lidi, kteří jsou velmi otevření a snadno zhypnotizovatelní a tak dále, a zlomí je absolutní hrůzou, mučením, znásilňováním, všemi druhy velmi intenzivní bolesti. A tyhle agentury při těch bizarních experimentech zjistily, že když je ta bolest z nějakého důvodu příliš intenzivní, tak si myslí, že se duše snaží uniknout, a to, co udělá, je, že vytvoří sekundární osobnost, jako by najednou existovala další osobnost. A tak zjistili a vytvořili systém, že nejdřív dosáhnou rozdělení, takže existují nejméně dvě osobnosti, a pak potřebují spouštěč. Takže mohou prostřednictvím traumatu spustit tu osobu, aby se dostala do té osobnosti, a pak může být ta osobnost zpřístupněna a použita jako prostředek k tomu, aby dělala cokoli. A někdy ta první osobnost ani neví, co ta druhá udělala. Je to velmi zvláštní a uvidíte mnoho mnoho filmů s přesně tímto děním. Takže Cody říkal, že to, co dělají, když někoho zlomí, pak mají například pokaždé, když je někdo znásilněn, pustí stejnou píseň nebo ukážou symbol obráceného delfína nebo cokoli jiného. A nakonec stačí ukázat spouštěč pro tu osobu, jakmile pustí píseň, osoba se dostane do toho traumatického stavu, aha, a pak bum, jste v té osobnosti spuštěn.

Lucas: Jo, oni si v rámci toho vlastně můžou vytvořit mnoho alternací, když rozdělí mysl. A jak říkáš, používá se mnoho, mnoho spouštěcích písniček a slov a taky od Disneyho a čaroděje ze země Oz a Alenky v říši divů a všech těchto věcí, takže to také souvisí s celou hollywoodskou scénou.

Ole: Přesně tak a Cody si myslí, že ty boty jsou jako globální spouštěč strachu pro ovládání mysli globální populace. Protože už mnoho mnoho let, když je něco, co má co do činění se smrtí, tak tam vedou i boty. A já jsem dělal rozhovor s jedním psychologem, který říkal, že jsme tak soustředění na naši vlastní destrukcí, jsme tak fascinováni vlastní smrtí, že proto například, když se stane nehoda na dálnici, lidé zpomalí a: panebože, já nechci vidět žádnou krev, ale panebože, já jsem viděl nějakou krev. Jsme tím tak fascinováni, ale to, co dělají, je to, co mi řekl i ten psycholog, že chcete vidět, ale nechcete vidět. Takže když vidíte něco strašného, co vás spojuje s vaší vlastní smrtí, vaše oči se tomu snaží vyhnout a pak si najdou něco, o co se opřou, najdou něco co znají, a něco co znají, je skutečné, v tomto případě bota. Ale ta bota je také spouštěč. Takže dostanete jakoby dvojitý třesk, hrůzu a botu, hrůzu a botu, hrůzu a botu. Takže je to jako bum bum bum. A nevím, jak ty Lucasi, ale jel jsi někdy po dálnici a tam ležela jedna bota a ty sis říkal, kdo tu botu sakra upustil? Kolem té boty projede možná 10 000 aut denně a myslíš si, že bota... to je ta nejlevnější psychologická operace vůbec. Prostě vyhodí botu bum, a je to tady, a to udržuje ten strach. Ráno vstaneš z postele, co uděláš první, pustíš si rádio a už to jede, další střelba, další teroristický útok, a pak si obujete boty a bum, záda, záda, záda. Takže si myslím, že většina z nás je tak nějak v neustálém PTSD stadiu nejistoty a ohrožení a je spouštěna znovu a znovu a my o tom ani nevíme.

Lucas: Je to jako symbolika červených střevíčků v čaroději ze země OZ, boty Judy Garlandové.

Ole: Přesně tak, je to pořád dokola, je to na tolika místech, když se do toho začnete dívat. Jsou všude a není to ani jenom holocaust, je to balkánská válka, měli jste vietnamskou válku, měli jste šestidenní válku, měli jste korejskou válku, měli jste všechny teroristické útoky, měli jste Charlie Hepto a většinou jsou to boty NIKE, v dnešní době nike nike nike všude nike nike. Taky bych řekl, že je to produkt umístění.

Lucas: Možná symbolika pro řeckou bohyni Nike Nikki jo.

Ole: Určitě, což je také opět spojeno se smrtí. Takže je to vítězství a smrt, spolu to souvisí. Takže každopádně to, co jsem udělal, je, že jsem v průběhu let udělal mnoho pořadů o těchto botách a také vtipným způsobem. Takže se z toho stal vtip, lidé si dělají legraci, panebože, zase bota a říkají: jako já jsem ti nevěřil a pak jsem viděl botu, díval jsem se na zprávy a pak bota a tam bylo něco a údajná havárie letadla a pak bota.

Lucas: A možná to, co opravdu odhaluješ, je věc s botou a ne střelba, dvě části. (smích)

Ole: A jestlipak víš, že skutečný název holokaustu je bota zbraň (shoe gun) něco takového bota... je to velmi, velmi blízké slovu bota. Takže jak jsem řekl, vynaložil jsem hodně úsilí na to, abych to rozšířil, a stal se z toho vtip, a jakmile se začnete smát, dostanete se z toho zaklínadla, dostanete se z režimu strachu. A pak jsem začal pozorovat, že existuje přechod, kdy se snaží přejít od boty k něčemu jinému, protože to už nefunguje. A to je to, co vám ukážu v této prezentaci, že si myslím, že se snaží přejít od boty ke kolu. Ale je tu přechodné období, kdy museli používat obojí. A teď se snaží přejít i na dětské kočárky. Prostě se snaží opravdu udržet vysokou úroveň strachu, což potřebují, ale už to nefunguje, rozpadá se to. Takže já jenom rychle projdu některé z těch událostí. Před chvílí v roce 2021 došlo k dalšímu útoku lukem a šípem v Norsku. Když jsem se na to opravdu podíval, tak je to operace na nízké úrovni s nízkým rozpočtem, naprosté svinstvo, bez důkazů, bez ničeho, a uvidíte, že se to opakuje i při operacích v Dánsku a všude v poslední době. Je to jako opravdu tak špatné, že se tomu ani nechce věřit. Ale pokud ovládáte výstup informací prostřednictvím médií, můžete říkat, co chcete, a to je to, na čem záleží, ať už to vyjde najevo jakkoli. Nemusíte nic dělat na místě. Každopádně to, co se dneska vždycky dělá, je, že ten atentátník nebo obětní beránek nebo útočník nebo cokoli jiného má obvykle nějaké dvojí občanství, je spojen s více než jedním národem. A já věřím, že je to proto, aby se to emocionálně týkalo i více než jednoho národa. Takže je to Němec a Íránec nebo Tunisan a Francouz nebo je to Turek a Afghánec nebo jeho Dán a Nor, jako tenhle chlap (obr. 2),


kdy nám tady říkali, že byl Dán, ale pracoval v Norsku. A říkalo se, že chodil s lukem a šípem a střílel lidi. Chci říct, že když se podíváte na ty šípy, nebyly na nich žádné letky a takovými věcmi se nedá trefit. Nebyly žádné záběry z místa činu, nebyly tam žádné záběry ničeho, nic, kromě spousty policejních aut, spousty modrých světel, spousty lidí v uniformách a uniformách zásahových jednotek, kteří pobíhali kolem a tvářili se velmi vážně, ale žádný důkaz ničeho. A vidíte, že je to standardní postup. Celou dobu si myslíme, aha, sto policejních aut, to znamená, že se stalo něco zlého. Ne, znamená to, že je tam sto policejních aut, a že rozsvítili světla, aby to vypadalo, že se něco stalo.

Nemůžete dělat ukvapené závěry, dokud se opravdu nepodíváte na důkazy. A tak hned po tomhle zabití spousty lidí ho nikdo nezastavil, chodil a střílel lidi v supermarketu a tak dále. Velká vláda se sešla a řekla, panebože, je to deset let od masové střelby na Utu(?) v Kodani a od vyhození vládní budovy do povětří, což jsem také intenzivně zkoumal a také pochybuji. Řekl bych, že je to neuvěřitelná totální interní práce spolu s Mosadem a CIA v pozadí. Je to operace NATO a NATO je klíčové slovo, abychom pochopili, jak se tyhle věci v současnosti dějí. Nato nato nato a síť Gladio (Operace Gladio), armáda duchů Nato pod povrchem ve spojení se soukromými dodavateli a tak, kteří se podílejí na provádění. Každopádně 10 let poté, co se to stalo na Utu, jsme měli ve zprávách premiéra, který byl v okrajové části naprostého masakru. Nebyl to klíčový hráč jako Grohal a Bronton, bývalý premiér Norska, a Jens Stoltenberg, který byl tehdy tím premiérem, a který byl potom odměněn za svou loajalitu v té operaci a stal se šéfem Nato. A každopádně v nové vládě v Norsku jsou dva lidé, o kterých se říkalo, že byli na ostrově, když došlo k té střelbě, takže to je taky zajímavé. A pak jeden z těch novinářů, kteří pořád píšou o těch věcech ve světě, se jmenuje Breivik, myslím, že to není tak běžné to jméno, ale často mají ty slovní hry a to se na to musíte dívat jako na podprahovou věc, to je, jak se dostat do podvědomí, které je tady v názvu hry. Takže zpátky ke střelbě, když se na to podíváte, je to vůbec šíp? Nejsou na něm žádné letky a vypadá to, že je přibitý jakoby mezi dvě prkna. (obr. 3)

 
Ale to je důkaz, že bylo zabito pět nebo šest. A pak je tam ještě jeden velmi zvláštní obrázek, když se na něj podíváte, uvidíte, že je to totéž, ale v noci, ale vedle je takový policejní plastový kordonový pás a často je to s těmito pásy, které používají k tomu, aby ty ukazatele směřovaly k dalšímu útoku. Takže já se na ně vždycky opravdu dívám jako co to říká, co se tady snaží udělat. A když se na to podíváte, tak to vypadá jako „boreli“ vlastně je to „pulity“, ale je to obráceně a invertované, protože světlo prochází skrz ten plast. Tak jsem se díval na to, tohle bylo v listopadu loňského roku, a já jsem se zeptal lidí z Ruska, Bulharska a jiných zemí co to znamená a oni říkají, že je to místo na severozápadě Kazachstánu v oblasti plynu. Takže to bylo poprvé, co jsem našel stopu, která ukazovala na Kazachstán. A Kazachstán je zajímavé místo, protože nový světový řád měl posledních 20 až 25 let pro sebe připravené jako hlavní město město Astana. Je to super svobodné zednářské město, celé je postavené svobodně zednářsky a je jen prázdné a čeká, až tam nový světový řád změní centrum moci. Takže Kazachstán byl vždycky zajímavý kvůli tomuhle bizarnímu městu. A každopádně to bylo poprvé, co se Kazachstán vůbec objevil na mapě. Říkal jsem si, že to může být jenom náhoda, ale zároveň to opravdu vypadá, jako by se tím snažili něco ukázat. Takhle tam ty stopy dávají. Pak se taky pořád děje jedna věc, že se stane nějaký teroristický útok, ale zrovna když se stane, tak jde do kin film s úplně stejnou tematikou. (obr. 4)

V den, kdy se to stane, nebo jen den předtím. Tak proč to dělají? Myslím, že je to možná reklama zadarmo, ale taky možná předprogramování a taky tím říkají, že tohle uděláme, protože se o tom filmu hodně psalo, když se natáčel. Nevím, jen říkám, že je tu takový vzorec, který vám znovu ukážu. Například tento film se jmenoval Wild Man a byl o chlápkovi, který chodil po supermarketech a místech a střílel z luku a šípu na lidi. A na tom plakátu, který vidíte, je chlápek s lukem a šípem a pak jakoby policejní nebo zásahový tým. A to je to, že to mělo být vydáno právě tam a myslím, že to nebyl žádný Nordisk film, což si myslím, že je zajímavé, protože na ně trochu poukážu, co se týče střílení na těch místech. Protože často spolupracují mezi zeměmi Dánsko – Švédsko, Švédsko – Norsko a tak dále. A v pozadí zejména Norska máte CIA, to je bašta CIA a zednářů, zednářství má neuvěřitelná moc v Norsku tak jako tak. Toto je jedna z fotografií z místa činu v Norsku. (obr. 5)

A jako ti fotografové jsou profesionálové, a taky ty fotky, které se zveřejňují, já jsem na tom dřív pracoval jako novinář, myslím tím, že třeba je tak 2000 fotek pořízených z nějaké velké akce, a pečlivě se vybere tak pět nebo deset, velmi pečlivě. Tak proč se některé fotky zveřejňují, jako třeba tahle fotka, co ukazuje? Víceméně ukazuje, že tu máme kriminalistu, který jde do dveří, že tu stojí policista a tváří se velmi autoritativně, takže to musí být vážné. Pak tu máte barvy téhle výstražné věci, takže červená je podvědomě pro nebezpečí, a něco se tu muselo stát. A pak tu máte láhev na ulici a visačku s číslem, což je normálně věc, která ukazuje na důkazy. Takže se tu muselo něco stát. Ale prosím, zapamatujte si tuhle fotku, protože já se k ní vrátím a poukážu na to, co to tam vlastně dělá. Protože když se podíváte na tu fotku, proč se ten fotograf nezaměřil jenom na ty dva lidi, kteří procházejí dveřmi, i když co to sakra je, že takhle to není dobrá fotka, neukazuje vůbec nic. Takže co je ten zbytek fotky, co je to nalevo na fotce? Jsem si říkal, že to vypadá jako znak královského letectva nebo to vypadá jako býčí oko, protože mluvíme o luku a šípu, nebo co to je? A tak se k tomu vrátím, protože netrvalo dlouho a měli jsme nový útok v Norsku.

Tentokrát to byl chlap, byl to teroristický útok chlapa bez košile, bylo to v listopadu, bez bot, tady máme boty a nůž, takže to je pro vás skutečný teroristický útok, panebože. (obr. 6)


Takže co udělala policie? Snažili se jet a srazit ho autem a pak se ho snažili rozmačkat na zeď, rozdrtit. Teda tak to bylo natočený, a je to tam proto, aby se vytvořilo drama. Každopádně věc, která mě opravdu zaujala, byla, že to byl 33letý, oni milovali číslo 33, občan z Kazachstánu, který říkali, že byl součástí mnoha nebo několika norských filmů a známého televizního seriálu. Takže to byl herec z Kazachstánu. Chci říct, kolik znáte lidí z Kazachstánu? Já znám jednoho, a to tady na Bali, ve Skandinávii jsem se s žádným nesetkal. Tak jsem si říkal, wow, to už je druhý, který ukazuje na Kazachstán. To bylo předtím, než se Kazachstán dostal do zpráv, a na Ukrajinu jsem upozornil v prosinci. To bylo mnohem dřív, než se to skutečně stalo, ale byla to operace Nato. Tak co to znamená? Znamená to, že ty věci v Kazachstánu byly nějak spojeny se stejnými silami, které by mohly tyto věci provádět, které by mohly ovládat norské policejní auto, například policejní vyšetřování vražd. Média, která to mohou dělat? Která mají tu moc to dělat? To jsou ti, na které se musíme podívat.

Dobře, takže hned potom jsme měli incident s Alecem Baldwinem. Vzpomínáš si na něj? Dělal kovbojský western a zkoušel scénu se zbraní. Měl tam nějakou ženu, která pracovala jako součást štábu, a ta řídila tu střelbu, že bude mířit víceméně do kamery a pak vystřelí nebo takový byl nápad. Ona mu pomáhala mířit, stáli velmi blízko u sebe a pak najednou řekl, jestli vyšel výstřel. Protože on říkal, že se nikdy nedotkl spouště, ale že natáhl kohoutek, a pak když najednou sjelo kladívko a vyšel výstřel. Ale on nikdy nestiskl spoušť. Jde o to, že je to jednočinná zbraň, a jestli jste dělali něco s jednočinnými zbraněmi western, teda já jsem býval pistolník, tak jsem se hodně zabýval jednočinnými zbraněmi, a to, co říká, že to nejde, to je absolutně nemožné. Byla to masivně medializovaná věc, zejména proto, že jsme měli agendu, kdy se snažili odebrat zbraně obyvatelstvu. Při všech těch masových střelbách bylo hlavním cílem, aby se sebraly lidem zbraně.

Lucas: Hlavně v Americe chtějí lidem sebrat zbraně a chtějí to udělat už hodně dlouho. Tady v evropě to nemáme, protože lidé nemají ke zbraním takový přístup jako v Americe k lovu a dalším věcem, že.

Ole: To je přesně ono. To tam jsou všechny masové střelby, všichni sérioví vrazi jsou víceméně v USA, ale když se podíváte za ty operace, tak se tam děje něco úplně jiného. Každopádně takže Alec Baldwin byl samozřejmě rozrušený a všechno, ale když se do toho začnete dívat, tak měl Cold 45, taky řečeno Peacemaker. Když je to s jednočinným mechanismem, není to jako automatická pistole, která je dvojčinná kde zmáčknete spoušť kladívko jde dozadu a pak padá dopředu, ale zároveň se otáčí komory, takže se dostanou do polohy a pak kladívko může udeřit na místo přímo uprostřed kulky, a pak to vystřelí. Ale pokud jste v polovině cesty, tak zásobník není v pěti různých krocích, to je to slavné tik-tik-tik, když slyšíte, jak se pohybuje kladívko, a pokud nejste úplně nahoře, tak není zarovnán s ostrým nábojem ve zbrani. Takže i kdyby se kladívku z nějakého neuvěřitelného důvodu podařilo sjet dolů, nedosedne na ostrý náboj, protože ostrý náboj nebude v dané pozici. A jediný způsob, jak to můžete udělat, je zmáčknout spoušť. Takže to, co říká je absolutní hovadina, to prostě není pravda. Ale každopádně když se na to podíváte z jiného úhlu pohledu, tak tady probíhá nějaká psychologická operace, protože skrze ní se jim podařilo, že musíme mít mnohem přísnější zákony o zbraních i v rámci filmového průmyslu. Takže se jako snaží získat velké titulky, protože je to slavný herec, kterému se říká, že jde z kopce. Takže možná on je ten, který může být vyhozen z okna a může být použit spíš jako někdo, koho obviníte jako obětního beránka. Takže se objevila celá velká věc, ale tady je oběť. Kdo je z Ukrajiny? Vzpomeňte si, kolikrát jste slyšeli o Ukrajině před válkou, ne moc. A pak těsně před válkou ukrajina ukrajina ukrajina, začalo to takhle přicházet. A ona byla ukrajinská filmařka říkají. Ale podívejte se na ni, ona nenatočila víceméně žádné filmy, ale říkají, že byla nastupující hvězda. Myslete na to, že ta střelba skončila tím, že někoho zabila. Takže se podívejte na to pozadí (obr.7),



vypadá víceméně jako v akčním filmu, kde jakoby skrz prostřílenou zeď prochází světlo. Na fotce s Alexem Bbaldwinem vidíte úplně stejný světelný efekt. A pak ji máte v ukrajinském národním oblečení v nějakých šatech a pak máte modrou a žlutou, což jsou barvy pro Ukrajinu a Švédsko. A tady je další velmi zvláštní obrázek. (obr. 8 vpravo dole)




Co je to na té zdi? Ty věci vypadají jako díry po kulkách, ale jako zvětšené, jako by někdo prostřelil kov. Prosím, uvědomte si, že je to podprahové. Podívejte se také na fotku, pamatujete si to s tou divnou věcí vlevo, vidíte to a pak se podívejte na zeď za ní.

Lucas: Ano, vypadá to naprosto podobně, to ti dám za pravdu. A dokonce i ta fotka, kde byla v tom lidovém oblečení z Ukrajiny, tam je taky jakoby květina, která by mohla být jako díra po kulce. Je to trochu podobné že?

Ole: Jo, to je fakt. Takhle se to dělá, takhle to jde dovnitř, prostě vidíš tu fotku, aha, byla tak krásná, umřela, je to hrozné. Je to opravdu bizarní, protože se říká, že…

Lucas: Co, spekuluješ, že se to nestalo?

Ole: Já super spekuluju. Říkal, že byli uvnitř kostela, a že trvalo 45 minut, než pochopil, že byla postřelena, 45 minut! Dobře, střílel jsem v budovách, je to dost hlasité, říkám vám, že tam není jako aha, vystřelila nebo ne? Moc dobře víte, kdy to vystřelilo. A říká se, že ji to zasáhlo do břicha, prošlo to jejím tělem a pak to zasáhlo zástupce filmového režiséra do ramene. Chci říct, jak to může zasáhnout ji do břicha a jeho do ramene, a pak po 45 minutách vyjdou ven a řeknou Alecu Baldwinovi, že zemřela, a pak ukážou kulku a řeknou, že tohle ji zabilo. Tak jestli mu ji šli vyndat z ramene, vytáhli velký nůž bowie jako to dělali ve starých westernech, panebože, máme to. A jeho minulost je taky velmi pochybná. když vidíte jeho filmové pozadí v rámci filmů. Takže v mém světě to byla absolutní hovadina na steroidech, ale masivní v médiích. A možná Alec Baldwin byl nastražen a on se nemohl bránit a najednou byl ten, kdo je z toho obviňován. A pak téma filmu, který se jmenoval Rust, bylo o tom, že někoho omylem zastřelili. A jeden z těch mála filmů, kterých se ona účastnila, se jmenoval Slepá palba, o policistovi, který omylem zastřelil chlapa. Takže prosím, jestli to vidíte jako psychologickou operaci, která se snaží něčeho dosáhnout, tak uvidíte, aha, to dává smysl. Nebo jestli to vidíte jako pouhou náhodu, dobře, fajn, to je důvod, proč často znovu a znovu ukazuju další a další a další a další a nakonec si i pochybovači řeknou, že je to opravdu bizarní. Každopádně ona taky byla manželkou právníka, který pracoval pro Latham & Watkins, jejichž právníci zastupovali Clintonovy. A pak, jediný další člověk, který, pokud vím, byl kdy omylem zabit během natáčení, byl syn Bruce Leea – Brandon. Ten zemřel přesně tak, byl zastřelen. Natáčeli film The Crow a on byl omylem zabit na place, protože někdo omylem nabil zbraň ostrým nábojem. Což je naprosto ne-ne-ne, protože máte lidi, kteří se specializují na péči o zbraně a těsně před natáčením je poučí a mají za zbraně po celou dobu zodpovědnost. Mimochodem, ten samý člověk, který dal zbraň Brandonu Leemu, když zemřel, je ten, který předal zbraň Alecu Baldwinovi, když se to stalo. Jak to, že je pořád v branži, když udělal takovou chybu? A Bruce Lee zemřel za velmi podivných okolností.

Takže pak před pár měsíci došlo k útoku v Tel Avivu. Co je přímo uprostřed těch obrázků? (obr. 9)


Jsme zase u těch bot, vidíte tu botu tady bum bum boty. Po tom následoval taky velký článek, kde se mluvilo o válce mezi Palestinou a Izraelem a ta fotka, která ilustrovala ten článek, tady vidíte zase boty. Prosím, vnímejte to jako podprahové spouštěče a pochopte, že teď tady mluvíme o Izraeli. Mluvíme o různých zemích, které jsou napojené na Nato. Ó ne, Izrael není součástí Nato, ne, ale mají kancelář v sídle Nato. A když se podíváte na teroristické útoky, řekl bych, že to byli Izraelci, kdo je v 60. letech vymyslel. Oni přišli s těmito různými metodami, jsou mistry těchto operací. A když se podíváte na Mossad, tam je to jako heslo „válka podvodem“, což znamená, že to nemáte pochopit.

Tak tady máme spouštěč boty (obr. 10) – tohle bylo v nedávné střelbě v USA, můžete vidět barvu magenta a botu. Co to má společného s jakýmkoli druhem střelby? Ale jde o emocionální aha, je to dítě, musela to být malá holčička. Dobře, tady máme úplně to samé z Ukrajiny, ruské jednotky obviněné z válečných zločinů bla bla bla bla. A tady máte stejný typ věci a teď bych naznačil, že je tu přechod, který probíhá od roku 2018, kdy se zoufale snaží odejít od bot, které už opravdu nefungují, směrem k jiným věcem, a začali s koly. Od roku 2018 je přechodné období s koly, takže od bot ke kolům. A ten, který to opravdu začal, bylo údajné drama s thajskými chlapci v jeskyni v Thajsku? Tam byli nějací chlapci, kteří zmizeli v jeskyni, stal se z toho globální fenomén a celý svět sledoval tohle drama a pořád říkali, panebože, to je prostě jako film, někdo by o tom měl natočit film, jo, to je pro ně jako podle scénáře, jo. To je to, co dělají v dnešní době. Nedělám si legraci, protože tahle věc je, že Hollywoodu docházejí nápady. Recyklovali a předělali tolik verzí stejných filmů. Neumějí to, ale jeden z nejoblíbenějších filmů jsou podle skutečné události. Takže co dělají teď?

Řeknu vám, jestli se nemýlím, tak tohle dělají, že inscenují blbosti jako skutečné, ale taky aby udělali dvojitý biják s tím, že natočí film navrch o události, která byla zinscenovaná od stay one. Takže máte například Clinta Eastwooda, kterého jsem opravdu miloval, který natočil film, jmenoval se Vlak 913 do Paříže, to byla naprosto nízkorozpočtová sračka, kde byli nějací američtí mariňáci a muslimský terorista, který byl na šňůře a šel do koupelny a snažil se nabít svůj kalašnikov, mariňák vyšel před koupelnu a poznal zvuk z Afghánistánu je to ak-47, tak čekal a pak když terorista vyšel ven tak na něj skočil a stali se z nich hrdinové a bylo to fantastický a nezakládalo se to absolutně na žádný pravdě. Natočili film, kde používají krizový herce jako hrajou sami sebe. Probuďte mě, probuďte mě (Ole se chytá za hlavu, smích) ach bože, to je někdy jako... já to nechápu.

Lucas: No, vlastně to chápeš, opravdu to chápeš, očividně.

Ole: Stejně nechápu, proč tyhle věci někdy dělají. Takže tady v Thajsku opravdu začali pumpovat kombinaci boty a kola, jako tenhle obrázek (obr. 11),

kde máte botu Nike, podívejte se na to logo, které je tam docela dominantní, bota a v pozadí kolo. Takže ta směna začala.

Lucas: Jen zeptám, jaký máš názor na ten nápis Nike, mohla by to být saturnova symbolika jako saturnovy prstence?

Ole: To mi řekni ty, ale pokud vím, tak to souvisí se Saturnem, to logo. Takže každopádně jsme měli další střelbu v Uvalde v Texasu. Říkali, že je to třetí nejhorší masová střelba na světě v historii USA. No dobře fajn fajn. Říkali, že je to napodobenina údajné střelby v Sandy Hook, kde dokonce byli recyklovaní a já ukážu, že se vrací stejní lidé. Ale taky tady potřebovali hlavní hvězdy, takže přivedli Matthewa McConaugheyho, a on tam stojí a mluví o té dívce, kterou u toho zastřelili, a nemůže si pomoct, ale směje se tomu – říká se tomu šálivé potěšení – drží v ruce fotku té dívky, byla to teenagerka, ale na té fotce je to malinká holčička, podívejte se na tu barvu, ve které je oblečená, purpurová nebo fialová, a říká, že tam sedí jeho žena s botami, které měla na sobě, když ji zastřelili. (obr. 12)


Říká, že jediný způsob, jak mohli tu dívku identifikovat, byl podle těch bot. Takže nezbylo jim nic, co by mohli identifikovat, kromě bot, a pak s nimi chodí jeho žena, není na nich žádná skvrna od krve, nic, ale jsou zelené. A ta zelená barva je podle mě opět signál barevného kódu. Těsně předtím, než začala válka na Ukrajině, měl Boris Johnson poprvé v životě na tiskové konferenci zelenou kravatu. Myslím, že ta barva... nevím, co znamená v tomto případě, ale nemyslím si, že je to náhoda. A jsem v kontaktu s lidmi v Uvalde, říkají, že je to malé městečko s 15000 obyvateli a teď se do té komunity sypou neuvěřitelné finanční prostředky. Ta škola, ve které se střílelo, nebyla ani otevřená. Stejně jako v Sandy Hook byla ta škola zavřená už roky. Takže v Uvalde byli zabiti dvě učitelky, a když ukazují fotky učitelky, tak jako nechápu, proč by ukazovali dvě fotky (obr. 13)

– na jedné je jí 40 let a na druhé je, když jí bylo 15-18 let, proč by to dávali vedle sebe? Viděli jste někdy, že by to někdo udělal? Takže tady je mrtvá učitelka, krásná žena, krásné oči, a když ji porovnáte ji s jednou z posledních obětí v Sandy Hook, myslím, že jsou docela stejné.

Lucas: Podívej se na tu symboliku motýla, projekt Monarcha, co? MK ultra.

Ole: Ty to vidíš, já to vidím, ale mnoho lidí, kteří si nejsou vědomi Monarchy, pro mě je to jako MK ultra ve velkém stylu, je to úplně odhalené, je to skoro neuvěřitelné, že ano. Projekt Monarcha, což je motýl, to je to, co používají pro ovládání mysli otroků. A tady je jeden z obrázků z pěkného natáčení divočiny, vidíte něco podobného botě? (obr. 14)


A pak ta druhá učitelka se jmenovala Irma Garcia a někdy nevím, možná je to náhoda, že tam vidím CIA. No a její manžel taky zemřel, jen dva dny po té střelbě, protože jeho srdce už to nevydrželo. Ale jen pár dní před tou střelbou to byl člověk, který nacvičoval cvičení aktivního střelce přesně v té škole. Viděli jste někdy cvičení před těmito operacemi? Ano, pořád pořád. Poslouchejte, všechny ty zločiny o masových vraždách, ne ne gangy, znásilnění, ale dvojnásobné vraždy, vraždy, střelba z auta. Když se podíváte na zprávy nebo otevřete noviny, tak se tam píše, že život je strašný, život je nebezpečný. Měl jsem lidi ve Švédsku, Anglii a v USA, kde jsme vzali jedny noviny a řekli jsme, dobře, vezmeme tohle datum a prostě to projdeme a zkontrolujeme, jestli se tyhle věci staly všem. A všichni do jednoho v těchhle třech různých zemích přišli na to samé, že asi 80 % z toho je naprosto hovadina, je to prostě vytažené ze vzduchu, někdo to napíše a pak zadá bum publikovat. A my jsme příliš zaneprázdněni svými životy a tím, že se toho tolik děje a tolik různých věcí, takže tam prostě sedíme, panebože další znásilnění, panebože další střílení, panebože další. Řekl bych, že život je krásný, je krásný, když se podíváte z okna, je to nádherné.

Lucas: Ale samozřejmě jedna otázka, kterou musím položit, protože to říká spousta lidí nejen v oblasti výzkumu pravdy, ale určitě i lidé mimo ni, kteří věří celému mainstreamu a politickému narativu, ti by se vás určitě zeptali – pokud si myslíš, že všechny ty věci jsou zinscenované, že všechno, co se děje, je zinscenované a nemůže být skutečné, nemyslíš si, že některé z těch incidentů mohou být skutečné?

Ole: Samozřejmě Lucasi, je super důležité nedělat ukvapené závěry, naprosto. Já říkám, že všechno zpochybňujte. Zpochybňovat všechno je jako když přijde moje milá Kim a řekne, panebože, tohle se právě stalo. Říkám, že to je opravdu hrozné, jestli je to skutečně pravda. Nech mě to ověřit. A pouhé vyhledávání na Googlu není ověřování věcí, protože Google vlastní a ovládají stejné síly, takže vás nasměrují do oblastí, kde chtějí, abyste našli pravdu. Proto se vždycky snažím jít na místo a zjistit, co se sakra stalo. Je to pravda, není to pravda. Nejsem tu, abych si něco dokazoval, jsem tu, abych zjistil, co se stalo. Ale to, co jsem zjistil znovu a znovu a znovu, je, že nám neříkají pravdu a vedou nás k rozptýlení nebo k přesvědčení, že život je strašný a nebezpečný a násilný. Není. Je to jako být na školním dvoře s jedním tyranem, jedním, který se skrývá a dělá všechny možné manipulativní věci, aby nám zkazil život a ovládal nás, aniž bychom to pochopili. A hned potom jsme měli vyšetřování dvojnásobné vraždy v Oxnard v USA. (obr. 15)


Takže prý našli dva zastřelené lidi na lavičce na vlakovém nádraží. Na obrázku z vraždy je kolo se spoustou důkazních věcí kolem něj. Co se stalo s vlakovým nádražím a lavičkou? A jaké důkazy tam mají být? Jako nevím, na co se to díváme. Prostě pumpují pumpují kolo kolo smrt smrt smrt.

Takže tady máme vlasatého střelce, teď se dostáváme ke střelbě v Highland parku, která se odehrála 4. července. Tato data jsou pro ně velmi důležitá. A také ti střelci, je to jako kdyby tady byla celá galerie lidí, kteří vypadají naprosto bizarně. A tohle další je zfotoshopovaná fotka, aby to vyděsilo, a taky protože teď se taky dostávají k tématu duševní nemoci. A druhým tématem je, že po jejich střelbě by řekli, že je to trochu smůla, měli jsme ho v hledáčku už nějakou dobu, věděli jsme, že by mohl mít něco za lubem, byl radikalizovaný, protože myslím, že jedl muslimské konfety nebo cokoliv, takže jsme měli podezření, ale nemohli jsme nic dělat, a podívejte se, teď je tam celá hromada mrtvých těl, kdybychom měli volnější přístup k tomu, abychom ho zatkli jenom na základě podezření, tak by tam ta hromada mrtvých těl nebyla. A na tiskové konferenci řeknou, že jsme ho měli, že jsme o něm věděli už nějakou dobu, ale bohužel jsme nemohli nic dělat, vždyť je to demokracie, musíme dodržovat zákony, protože jsme policisté, kteří dodržují zákony. Absolutní sračka. Říkají, dejte nám volnější ruce, abychom mohli zatýkat lidi, jako jsi ty, Lucasi, protože říkáš věci, které se nám nelíbí.

Každopádně se vraťme k prezentaci. Takže máme taky ty čísla, která se stále opakují. Mnoha z těch střelců je 22 let a jsou tam tři oběti – tři dva dva, to je taky počet Skull and Bones. Je to také 22. března, kdy se stalo mnoho z těchto událostí. Pak tu máme 14, máme 666, máme 9 11 7 11 7 7, ty se opakují. Z nějakého důvodu se tu opakuje 14, nejsem si jistý proč, ale máme třeba Podestu z pizzagate, on má dokonce číslo 14 vytetované na dlani. Máme tu masovou střelbu v Buffalu, New Yorku, Ledge, kde bylo na zbrani namalováno 14, stejně jako v křesťanském kostele, který byl také pomalován číslem 14. A teď ten velký náklaďák s velmi dominantním číslem 14 taky. Nejsem si jistý, co ta 14 znamená, jestli to někdo víte, prosím, řekněte mi informace na conspiracies*com, prosím, pomozte mi.

A teď ale přecházejí z bot, protože už ty boty nemůžou tolik používat, protože to prostě začíná být moc nápadné, takže teď přidávají kola a přidávají dětské kočárky, které tam prostě jen tak leží. Ptám se vás, teď se díváme na teroristický útok, jaká je šance, že by tam byly dětské kočárky nebo kola? Protože zvlášť když jste profesionální fotograf, tak byste se těmto věcem vyhnuli, protože vám překážejí, abyste se soustředili na důležitou věc na snímku. Ale tady skládací kočárek uprostřed ulice, panebože teroristický útok! (obr. 16)


Ne, je to jen skládací kočárek uprostřed ulice. Co to má společného s něčím z teroristického útoku? Kola kola kola auta auta dětské kočárky, ale také věci s koly, tady máte americkou vlajku a něco, co souvisí s dítětem na kolech, a pak americkou vlajku v pozadí s policejním autem. Když se na to podíváte, je to scénická fotka. Nebo tady hodně symboliky plačící policista, ach to bylo tak strašné, co budeme dělat, musíme zakázat tyhle zbraně. A taky tady krev oběti, ale co to vlastně ukazuje – bota Nike bota bota bota židle, která je převržená, a pak myslím, že je to plenka, nejsem si jistý, ale to by mohlo být jako, ach můj bože, to by mohla být dětská krev. Ne, je to plenka a nějaký kečup. Ale vidíte to množství bot, já se k botám ještě vrátím. Je to opravdu pozoruhodné, hm tady máte policistu, který zvedá americkou vlajku, která spadla spadla na zem. Jedna z nejslavnějších fotek vůbec vojáků, myslím, že je to Okinawa, kde zvedají americkou vlajku takhle. Je to naaranžovaná fotka, není to skutečné, oni to předělali pro tu fotku. Ale každopádně bych řekl, že tady je možný návrat k tomu, že USA byly napadeny. A pak na druhé straně ulice vidíte modrou a žlutou, oni často mají barvy Ukrajiny v tuto chvíli, protože to je součást jejich operace.

Lucas: Jo, máme ukrajinskou vlajku po celé Kodani v Dánsku a i v jiných městech, dokonce i v národní bance a v národním muzeu. A ukrajinská vlajka, která vypadá jako švédské barvy, je vlastně všude.

Ole: A protože je to momentálně jak proti Ukrajině, tak proti Švédsku. Tak se opravdu snaží dotlačit Švédsko do Nato. Švédsko je teď v těžkém útoku. Takže pak jsme měli masovou střelbu v Oslo. (obr. 17)


Můj bože přírodo, prý to bylo při útoku na Gay Pride Parade. Takže uprostřed noci tam prý běhal chlap s automatickou zbraní a střílel a zabíjel lidi. Jediná věc, která tam je vidět, nějaký typ destrukce nebo něco takového, je to rozbité sklo. Nepodařilo se mi najít nic jiného. Takže to mohl být teroristický útok provedený jedním kladivem a dvěma góly jako bum bum. Je těžké najít nějaké fotky čehokoliv, prostě to tam není. Tady jsem myslel, že je to zevnitř klubu, říkali tady je jedna z obětí. Ale když se na to podíváte, tak ti lidi nejsou typický gay parade, všichni vypadají jako muži kolem 30 let nebo tak. A pak fotka dole z Kutunu, kde je jednen chlap, který chodil kolem a vypadal jako chlapík z ochranky či vojenské policie, má telefon, ale byl to jeden z obětí, jak říkali. Tak ale co se tady děje? Má vyhrnutou jednu nohavici kalhot přesně jako zednářská symbolika nebo rituály, a taky je to to samé s tím chlapíkem na zemi, jednu nohavici kalhot vyhrnutou přesně takhle. Další věcí je, jak je dělají fotky rozmazané. Je to neuvěřitelné s dnešními fotoaparáty, které jsou v HD kvalitě nebo 4K nevím co, jak se jim může podařit udělat věci tak rozmazané? Takže co vlastně vidíte z toho zatýkání (obr. 18),

vidíte spoustu těl, ale bota je hlavní ohnisko bota bota bota. A tady v Oslu nedali botu, díval jsem se všude, ale tady máme takový bizarní obrázek, je to jako odraz zrcadlového okna něco takového, vidíte sanitku, je tam díra po kulce, to musí, takže to musí být skutečné, a pak dole vlevo máte botu uprostřed ulice. Ale ta fotka ani nevím, co to je nebo jak to pořizují nebo jestli je to všechno jenom photoshop. Takže jedny z prvních obrázků z útoku v Oslu, které vyšly uprostřed noci, které se tam rozšířily, a když se na to podíváte, máte tam vlajku homosexuálů nebo a pak Thon hotel. (obr. 19)

Myslím, že to vypadá skoro jako reklama na Thon hotel. Takže máte drama a v pozadí máte sebevědomý produkt umístění Thon hotel, Thon hotel, Thon hotel. A já si říkám jako Thon hotel? Myslím, že už jsem ho někde viděl, a bylo to při útoku na bruselské metro, který byl 22. března 2016, 322!, v centru Bruselu poblíž hlavního velitelství Nato, kde to teda byla sračková operace, zase jednou teda kouřová bomba, spousta krizových aktérů leží na chodníku pořád a pořád a pořád. A já jsem tam byl na lokacích jako na mnoha jiných místech, tak jsem si všiml, že hotel Thon je jen kousek od něj. Říkal jsem si, že to je zajímavé, protože když tam pobíhali krizoví herci, několik z nich mělo na zádech žluté vesty s potiskem Thon.

Lucas: Co to znamená Thon?

Ole: Thon je jméno Olava Thona, což je jeden z nejbohatších lidí v Norsku, který vlastní třeba spoustu supermarketů, spoustu hotelů, spoustu takových různých věcí, a který je také majitelem hotelu Thon, kde se stal ten útok v Oslu. Takže když jsem viděl tohle pozadí…

Lucas: Ale rosencrantz to je skandinávský způsob, jak říct rosicrucian. Rozenkruciánský řád, souvisí s pokrevními rodinami a tajnými společnostmi.

Ole: Ano, je tu ta spojitost. Ale toho gay klubu, odkud nemáme fotky, který se jmenuje London bar, což je zajímavé, protože to by mohlo být taky jako vodítko k tomu dalšímu London baru, tak za rohem je hotel Bristol, který také vlastní Olav Thon. Takže se domnívám, že je tu velká šance, že všechny London bary jsou v pronájmu od Olava Thona. Protože to je to, co potřebujete, potřebujete kontrolu nad nemovitostmi, nad prodejnou, kontrolu policie nebo lidí v uniformě.

Lucas: Odhalili totožnost údajného mrtvého muže, který tam byl zastřelen v gay klubu?

Ole: Říká se, že tam byli zabiti dva lidé, totožnost jsem zatím nezjistil. Našel jsem jednu zprávu, kde se píše, že na facebooku říkal, že někde seděl a pak ho omylem střelili do čela, ale díky bohu se jim to podařilo vyoperovat a dostat ven z lebky, a pak byl na paracetamolu nebo něčem takovém. A říkal, že je fantastické co dnes medicína dokáže. Chci říct, že když mě naposledy střelili do hlavy, dlouho jsem se necítil dobře.

Lucas: Promiň, byl jsi střelen do hlavy?

Ole: Dělám si srandu. Ale chci říct, když vidíte ty střelby, například střelbu v Pulse na Floridě, což byl taky gay klub, říkali, že tam bylo asi 50 obětí, a jeden chlap byl pětkrát střelen a pak měl tiskovou konferenci a víceméně odešel sám. Tihle lidé se zotaví, střelba do hlavy není vůbec problém. Takže tady máme drama v centru Osla (obr. 20),


a proč je to dramatické? Protože je tu spousta sanitek a modrých světel, to je všechno. Pak vidíte lidi v uniformách zásahových jednotek, kteří přicházejí velmi rychle, velmi rychle, když se takové věci stanou, víceméně vždycky během několika minut jsou tam. A normálně, když mluvíte s lidmi, kteří jsou v zásahovém týmu nebo něco takového, tak mají jiné zaměstnání, takže když se něco stane, tak musí opustit svou normální práci jako bodyguard nebo ochranka nebo cokoli, a pak jet velmi rychle na velitelství, kde se musí podepsat a vyndat vybavení a zbraně a všechno a pak jet na místo. Takže to může trvat tak 40 minut, hodinu. Ale tady máme tyhle lidi, že jsou tam, když se to stane bum a jsou tam, jak to? Protože oni to přímo dělají, to je můj návrh. Takže tady máme velmi dramatickou fotku, jsou to nosítka, která jsou svinutá, a je to rozmazané, takže nevidíme, jestli na nich něco je. Takže to musí být velmi dramatické a je to oběť. Ne, je to rozmazaná fotka, na které může být oběť na nosítkách, nebo ne. A to je uprostřed noci, když došlo ke střelbě. Ale máme ještě lidi s nosítky uprostřed dne, takže kolik tam bylo obětí? A pak nějaká kola. Opravdu bizarní fotky.

Lucas: Ale teď, když jsi spojil všechny ty body také s těmi fotografiemi, máš podezření, že ti fotografové, jsou také najati stejným týmem operace pod falešnou vlajkou? Nebo známe ty fotografy, jsou dobře známí v tisku nebo v médiích?

Ole: Řekl bych, že ano, ano, jsou si velmi velmi dobře vědomi toho, co dělají. Mluvíme o psychologických operacích, kde jsou fotografové a média klíčová. Jediný důvod proč dělají tyhle věci, jsou pro média. Nezajímají se o lidi na ulici, co viděli nebo tak, o to nejde. Jde o to, aby to vypumpovali do světa. Jste pod útokem, potřebujete ochranu, a my vás ochráníme tím, že to převezmeme a uděláme z toho jeden světový řád. Takže tyhle fotky jsou stoprocentně toho součástí. Říkám, že kdyby si vzal normálního fotografa, tak by udělal možná osm deset fotek tím směrem, kdyby to bylo něco, co ho zajímá, tik tik tik tik tik. A má varianty. Ale většina fotek jsou mimo, to nejsou vůbec profesionální fotky. Pokud nejsou součástí té operace.

A pak je tu vždycky vždycky, když provádějí tyhle věci, potřebují se někde připravit, potřebují někde, kde nevidíme, co dělají, a tak dále. Takže to, co jsem zjistil za ty roky, jsou tyto různé varianty: jsou to buď divadla nebo garáže nebo hotely nebo veřejné knihovny. Tam se připravují, protože se mohou připravovat uvnitř. Dají cedulku, že knihovna je dnes zavřená na opravu, a to protože oni potřebují přístup do kuchyňky, koupelny, k elektřině, velké prostory, makeup, zařízení, proto mají rádi divadla. Pokaždé, když se tyhle věci stanou, podívejte se přímo tam, tam to je. Jako když se stal útok dodávkou na největší divadlo v Barceloně. Když vyletěla do vzduchu vládní budova, hned za vládní budovou je veřejná knihovna, tam se připravovali. Když se to stalo v synagoze v Kodani, hned naproti je veřejná knihovna, tam to připravovali. A pak, když je všechno připravený, když jsou všichni nalíčený krví a vnitřnostmi a čímkoliv, tak pak jediná věc co potřebujete, odříznete konec ulice, protože to jsou často malý úzký ulice, to je tak snadný prostě to uzavřít. Nebo když to nejde, tak prostě vyhodit malou dýmovnici, a pak v tom kouři prostě všichni vyjdete ven a lehnete si na ulici, vypadáte jako mrtví a dáte si ještě kečup a máte teroristický útok. Takže oni potřebují tyhle prostory.

Lucas: Máš nějaké podezření na to, o čem několik lidí mluvilo v souvislosti s gematrií a numerologií, že by se potenciálně mohlo něco stát s mostem Golden Gate, zejména 8. srpna?

Ole: Most Golden Gate přichází a odchází, v těchto typech spekulací se o tom mluvilo mnohokrát, takže jsem nic nenašel. V současné době jsem našel věci, které ukazují na Londýn, našel jsem věci, které ukazují na Finsko. Byl bych velmi překvapen, kdyby se na Finsko neplánoval úder velmi brzy. Je to součást toho, jak dotlačit Finsko do Nato, to je celý smysl. Dobře, takže jsou tři skupiny, odkud očití svědci přicházejí znovu a znovu a znovu. Lidé, kteří viděli, že se to děje, obvykle pracují buď ve filmech, divadle, nějakém druhu médií rozhlasu televize nebo jsou napojeni na vládu. Také jsem začal vidět, že jsou to sportovní hvězdy a tak dále, které se zdají mít prospěch z účasti na těchto věcech.

Takže u dalšího útoku v Highland parku se říká, že ten chlap byl psychicky narušený, snažil se získat pomoc, ale nemohl a pak se stalo tohle, teď tu máme zase velkou hromadu mrtvých těl. (obr. 21)


Tady je policejní kordon s žlutým uzlem, který vypadá skoro jako symbol žluté stužky, a žlutá stužka v některých zemích znamená pomoc pro oběti sebevražd, sebevrahy nebo duševně nemocné oběti.

Lucas: Určitě tlačí na agendu psychologické pomoci a psychiatrického systému tady, že chtějí asi zpřísnit, donutit lidi, aby se dostali nebo je dali do psychiatrických léčeben nebo něco takového. Ted se o tom mluví každý den v tisku a politici o tom mluvili, že pokud máte podezření, že je někdo opravdu psychicky narušený, tak je opravdu třeba jednat.

Ole: Problém, reakce, řešení. Je to skutečná agenda, chtějí protlačit nato, nato, nato. Dobře, takže máme Dánsko Highland park, kde říkají, že duševně nemocní, musíme s tím něco udělat. Podívejte se na ty lidi, kteří to dělají, mají fialové vlasy, vypadají naprosto bizarně. Potřebujeme, aby byli duševně nemocní, musíme s tím něco udělat. A taky se teď tlačí dostat Švédsko a Finsko do Nato ve velkém. Pojďme teď do Švédska. Tak tady zemřela psychiatrická koordinátorka pro celé Švédsko. Ona koordinovala psychiatrickou léčbu pro různé komunity a opravdu to byla ona, kdo tam byl ubodán. Takže se podíváme na to hrozné místo činu. Je tam taková postranní ulička, kde se to dalo velmi snadno připravit, dokonce se tam otevírají dveře, odkud lidé vidí, že dobře, teď se připravují na projev, všichni se dívají tím směrem, jsou připraveni a akce bum. Takže přesně jak říkáš, lidi křičeli a utíkali, ano vždycky křičí a utíkají a existují společnosti zvané „davy na objednávku“ a další společnosti kde si můžete pronajmout davy po stovkách, když potřebujete dav například proti potratům bla bla bla nebo pro potraty, nebo pro Hillary nebo proti Hillary, nebo pro tohle nebo pro tamto, můžete si je prostě objednat. Oni vám dokonce pomůžou napsat scénář, cokoli je potřeba, a pak vám můžou poslat stovky lidí, kteří můžou stát a házet rajčata nebo křičet nebo vám tleskat, pokud jste neúspěšná popová hvězda, cokoliv.

Lucas: Jak je možné přimět všechny ty lidi, aby mlčeli a nemluvili o své účasti? Myslím, že když zapojíš stovky lidí, tak by někdo promluvil, že jo, když je součástí něčeho takového.

Ole: Ano. A to, co podepsali, tomu se říká Žádost o zachování mlčenlivosti, kde budou zažalováni na Měsíc. Můžete jít na jejich webové stránky, je jich mnoho, kde si můžete tyhle lidi pronajmout. Není to v tom, že by to bylo nějak veřejně, oni jen říkají, že dělali stovky koncertů všude možně, že vystupovali v kongresu atd. Ale každopádně jsem mluvil s Chipem Tatumem, což je bývalý agent CIA, který byl hlavním zabijákem George W. seniora. Byl velitelem ultra tajného zabijáckého týmu zvaného Pasus a podílel se na nejméně 14 atentátech. To není jen tak nějaký amatér. Každopádně taky byl vždycky zapojen do operací pod falešnou vlajkou. Tak jsem se ho zeptal, jak se jim daří udržet lidi v tichosti v krizových sektorech tohoto typu. Řekl: „Je to velmi jednoduché, říká se tomu řízení strachem. Jedna z věcí, kterou musí podepsat, jsou všechny ty papíry, což je absolutně právně zavazuje k mlčení. Když to neudělají, můžou je žalovat odsud až na Měsíc. Za další, dostávají za to opravdu dobře zaplaceno, mnozí z nich nejsou super inteligentní a chtějí být vidět v televizi a tak, mají z toho radost. A taky to držíte v malé malé skupině, proto vidíte recyklaci krizových herců, kteří se objevují znovu a znovu mrtví a pak nejsou mrtví a pak jsou u koronera, pak je doktor, pak policejní šéf. A když je problém, tak prostě shromáždí skupinu a řeknete: dobře, poslouchejte, kluci, máme pocit, že je tu nějaká tendence ke vzpouře, takže než se rozhodnete něco udělat nebo kontaktovat tisk nebo cokoli jiného, tady je váš bla bla bla a oni prostě přivedou příbuzného s podříznutým hrdlem před skupinu, nebo vezmou něčího psa, vyfouknou chlupy a ustřelí psovi hlavu před skupinou.“ Říkal, že je to udržuje pod kontrolou.

Lucas: Wow, ano, a to je jedna věc, řízení strachem, a samozřejmě jsme viděli, jak říkáš, že mnoho z těchto krizových aktérů je recyklováno a používáno znovu a znovu, máme mnoho, mnoho příkladů, kdy se to děje.

Ole: V roce 2017 jsem pískal, že dánskou Kodaň zasáhne teroristický útok, jestli si vzpomínáš. Měl jsem na místě lidi s kamerama, opravdu začali vidět, že to jde dolů, začali měnit trasy autobusů, byly postaveny zátarasy a tak. Předpověděl jsem, že se to stane 9. dubna, protože oni měli rádi i data z druhé světové války. A zrovna ten den, jeden z důvodů, proč to bylo perfektní, bylo, že tam byla obrovská cyklistická soutěž. Ale pak místo toho zasáhli Stockholm s útokem na kamiony. A myslím, že to bylo proto, že tam byla příliš velká pozornost, a bum, šli na variantu B. Existuje společnost, anglická společnost, která se jmenuje Crisis Solutions, a mají video, kde přesně ukazují, jak dělají tyhle věci s více možnými cíli najednou. Takže když je překážka v jedné oblasti, mohou jít živě na další.

Lucas: To je opravdu hrozné, spousta věcí se děje v tuto chvíli. Teď se dostaneme k japonskému atentátu, o tom budeme taky mluvit. Ve stejnou dobu právě reaktivovali Cernský velký hadronový urychlovač v Ženevě a odpálili Georgia Guidestones a sundali všechny kameny, což samozřejmě vytváří spoustu spekulací i k číslu 17 a Q. Takže si myslím, že v létě se toho děje hodně. To nejsou zrovna letní prázdniny, že ne?

Ole: Panebože ne, tohle je jako bum bum bum bum. Je tu snaha o globální ovládnutí, je to čtvrtá průmyslová revoluce, agenda 21, která se snaží ovládnout všechno. Ostatní věci tady odvádějí pozornost nebo táhnou vaši mysl tamtudy tamtudy. A samozřejmě jsou tu konflikty uvnitř těchto organizací. Mnozí si myslí, že elita je jako by měla jedno zaměření, ne, jsou to žraloci, jsou chamtiví, extrémně touží po moci, jsou to super psychopati, většina z nich. Myslím, že se sakra bojí i jeden druhého. Takže si myslím, že se toho děje tolik a ta temná říše se rozpadá, že tohle je poslední bitva, do které dávají všechno. A proto tlačí na 5G, aby mohli dostatečně rychle aktivovat internet věcí, který by nás dostal do digitální sítě. To je to nebezpečí 5G, je to super super nebezpečné, ta celá věc. Je to ten tlak na tlak na tlak. Takže se děje celá řada věcí.

Takže pojďme to tady brzy ukončit. Včera nám bylo řečeno, že bývalý premiér Japonska Shinzo Abe byl zavražděn. Když se podíváte na zprávy, tak například tady máte vševidoucí oko a pak máte Shinzoa v pozadí. Já jenom poukazuju na věci, nemám tušení, jestli je to náhoda nebo ne, ale podívejme se na tu událost dobře. Lidi komentujou, jakou má barvu košile, a pak tady leží, co je na tý fotce zaostřený, je nějaké pohrávání si s botama, ta fotka by neměla být, to je hrozná fotka. Vidíte záda lidí, říkáte si, aha, to je dramatické, vaše podvědomí vidí boty, ach můj bože. Ale každopádně chci jen říct, že tenhle Shinzo byl před pár lety pozván na večeři Benjaminem a samotným panem terorem Netanjahuem a jako dezert měli udělanou černou botu. (obr. 22)


Myslím tím vůči Japonci mít i boty v interiéru, je tak neslušné, takže celá tahle věc se dostala na titulní stránky novin, všude možně. Co to je?

Lucas: Takže oni jedí ten dezert z kožené boty?

Ole: Ne celá bota je dezert, nevím.

Lucas: Mě to připadá pravé, ale dělá to, že je to opravdu šílené, že jo.

Ole: Myslím, že je to nějaký vzkaz a Benjamin Netanjahu není známý jako nějaký jemný jedinec. On byl všude, když přišlo na ty teroristické útoky a všechny druhy hrůz. Takže pro něj udělat takovou věc, to je urážka, to je vzkaz, to je ukázka dominance, to je silné prohlášení nebo výhrůžka smrtí nebo cokoli. Řeknu ti, že ta bota mi opravdu připadá skutečná. Poukazuji na věci, které jsem našel, ne vždycky chápu, o co tady jde. Prostě tohle je se všemi botami, na které jsem poukázal. Nemyslím si, že můžete říct no tak, tohle je jenom pár fotek. Mám jednu prezentaci, kterou nazývám „Bezduché boty smrti“, kde je ukazuji po stovkách, je stejně dlouhá jako tahle, jsou s tím spojené, jsou to jejich boty všude, všude, všude.

Lucas: A je tam také velmi temný zlověstný symbolický rituál, když vidíte, že někdo zejména z Vatikánu a nejvyšší úředníci nosí červené boty.

Ole: To je také. Ty červené boty jsou velmi velmi bizarní součástí celé té věci. Takže boty mají v sobě velmi silnou symboliku.

Lucas: Takže Ole, to je opravdu úžasné, tohle nemělo nic společného jenom s tím, co se právě stalo v Dánsku, a myslím, že lidé, kteří se na to dívají, opravdu pochopí, jak všechno souvisí. Takže to samozřejmě spojí spoustu červených nitek dohromady a lidé si to mohou opravdu sami spojit. A samozřejmě na tom pracuješ už tak dlouho a dokážeš vidět věci, když se dějí. A je toho ještě hodně, co se má odhalit, je to velmi velmi zásadní doba, velmi výbušná doba právě teď v červnu a červenci 2022. Také s tím symbolickým výbuchem Georgia Guidestones. Není to pozoruhodné?

Ole: Je. Já už dlouho říkám, proč někdo nevezme prostě buldozer a tyhle věci nesundá. Co to sakra je, je to hrozné pro lidstvo, sundat je. Ne, ne, to nemůžete, je to soukromý majetek. Já nevím, udělali si to sami? Proč je strhli, myslím, že ani nebyly tak moc poškozené od samotného výbuchu, a pak říkají, aha, viděli na kameře stříbrné auto, jak odjíždí z oblasti. Takže kamery neukázaly, že by někdo vystoupil z auta a umístil bombu a všechny tyhle věci. Ne, oni viděli jenom to auto. No ták…

Lucas: A viděli záběry z bezpečnostních kamer, pak jste viděli výbuch, ale nevíte, odkud přišel, a někteří lidé mají podezření, že to byl blesk. A nemohly by to být samotné elity, které to sundaly? Protože to byl symbol, projev globálního spiknutí. Lidé neustále ukazují na Georgia Guidestones a teď se toho chtějí zbavit, takže už na to nemůžete ukazovat a posmívat se lidem, že jsou konspirační teoretici.

Ole: Myslím, že jsme na stopě, protože z různých míst světa dostávám zprávy, že to vypadá, jako by ničili důkazy, které by mohly být v budoucnu použity proti nim. Že to je známka zoufalství, což cítím, že je pro nás dobré. Protože jsou všechny tyhle druhy podzemních základen vyhozeny do vzduchu a také podvodní základny, které jsou ničeny. A všechny druhy věcí lidi stahujou, lidi dávaj do dvojníků, který ani nevypadaj jako oni sami, že se stahujou z toho z veřejnýho prostoru, myslím, že jsou vyděšený. Já bych řekl, že kdyby to chtěli opravit, aby to tam ještě bylo, ale tady poslali velký bagr a buldozer a zbourali to, takže to ukazuje, myslím, že si to dělají sami. Jinak by to bránili, postavili by kolem toho tanky a řekli, ustupte, ale tady udělali přesný opak.

Lucas: Přesně tak a nebyla to hlavní světová zpráva, bylo to ve zprávách, ale ne stejným způsobem jako cokoli jiného. A rozhodně ne tady v Dánsku, kde byla ústředním bodem Tour de France a pak samozřejmě norkový skandál, protože premiér dal příkazy zabít 17 milionů norků. Ale teď je to samozřejmě střelba v nákupním centru. Takže to je vždycky zajímavé sledovat, co přebírá pozornost, a to je to, co jsi tady dával dohromady.

Ole: Tohle je standardní postup, když jste v mocenské pozici a začínáte ztrácet kontrolu jako Margaret Thatcherová, když najednou čelíte velkému skandálu nebo něčemu, co odvádí pozornost. Proč Margaret Thatcherová zahájila válku proti Falklandským ostrovům? Nějaká skála uprostřed ničeho s 15 kozami na ní. Proč to udělala? Sjednotila celou zemi, která byla téměř ve stavu revoluce, sjednotila se před vnějším nepřítelem s tím, že jsme napadeni, a celá Anglie stála za ní, když se celá ta válka strhla. Bylo to teda nesmyslný, ale bylo to dokonalý rozptýlení, a ona se stala populární. Někdo pod tlakem najde vnější problém, vnějšího bubáka, a pak vystoupí jako hrdina. Ale jde o to, že už to moc nefunguje, myslím, že se tahle temná říše rozpadá, a to je taky důvod, proč vyšilují. V USA jsem se dozvěděl, že se opravdu snaží prosadit zákony proti lynčování, a to jsem ani nevěděl, že je legální lynčovat. Tak proč potřebujete zákony proti lynčování? Myslím, že to jsou ti lidé, kteří opravdu vyšilují, když říkají, že musíme něco udělat áááá, protože po nás půjdou.

Lucas: Takže opravdu doufejme, že teď někdo uklidí celý tenhle bordel, protože směřujeme k té agendě 2030, a všechno se odehrálo tak, jak chtěli a jak už to popsali. Ale samozřejmě se probouzí víc lidí a jsou i lidé, jak jsi právě řekl, kteří pracují v zákulisí na lepším světě a na tom, aby se ten velký reset a dál nestalo. A nevíme, co se stane na podzim, jestli se chystají další výluky a nové varianty, cokoli budou chtít vydat. Takže je toho hodně, na co se v tuto chvíli zaměřit, a mnoho mnoho bodů, které je třeba spojit. Takže to bylo opravdu velmi fascinující a pro lidi velmi poučné. Chci se tě jen zeptat, jestli jsi máš něco, co bys chtěl lidem říct, než se rozejdeme?

Ole: Chtěl bych říct, že nedostatek potravin, účty za elektřinu, všechny tyto věci, které se dějí, nechci říkat všechny, ale mnoho z takzvaných potíží, kterým právě teď čelíme, je navrženo. Je proti nám vedena válka malou skupinou lidí, které jsme přivedli do mocenských pozic, ne chytře my, ale oni a my jsme v ně vložili svou důvěru. Nevyužili ji dobrým způsobem, využili ji pro své vlastní zájmy. A teď, když se nás snaží zatlačit do posledního rohu, kde by nás mohli jednou provždy dostat za koule do digitálního vězení, kde bychom mohli být ovládáni, tuto agendu skutečně prosazují. Takže všechny tyhle věci s potravinovou krizí a nedostatkem potravin a cokoli z toho je koordinovaná operace na destabilizaci společnosti. Není to jenom v Dánsku, je to víceméně v každé zemi, o které vím, že jsou pod agendou 21. Agenda 21 je plán z absolutního pekla. A říkají, že nebudete nic vlastnit a budete šťastní, cituji je. Tohle je, co ode mě můžete dostat – Ole ukazuje prostředníček. A tak jim nedůvěřujte. Vidíte, že vám tolik let lžou. Kdybych vám tolik let lhal já, poslouchali byste mě vůbec? Ne, proč je posloucháme, proč čekáme, že vyřeší problémy, které jsou jejich problémy, které sami vytvářejí.

Lucas: Pravděpodobně proto, že jim tolik lidí stále věří, i když je to už skoro groteskní, co tam dávají, je to tak do očí bijící. Ale spousta lidí to nechce vidět a mnoho lidí má svým způsobem stockholmský syndrom a chtějí věřit svým kontrolorům a vládcům, že?

Ole: Já jim chci taky věřit, mám rád hodné lidi, kteří se umí postarat, když mám nějaký problém. Ale oni sami ukázali a dokázali znovu a znovu, že těm lidem se nedá vůbec věřit. Takže jde jen o to, jak to můžeme vyřešit, a já bych řekl tím, že přestaneme věřit na tu hru, přestaneme se bát, uvidíme, že takové věci jako je tohle, je vtip. Je to naprosto směšné, a to, že tomu věříme, je ještě směšnější. Takže bych navrhoval, když se stane něco děsivého, zeptejte se sami sebe, kdo má prospěch z toho, že tomu věřím. A pak prostě uvidíte, jak se to děje přímo před vaším obličejem. Něco se stane bum, tady se střílelo, dobře dobře a pak... problém reakce, ach můj bože. Jak získají reakci: bylo by to v televizi, reportér bude dělat rozhovor s očitým svědkem, no stalo se tohle, došlo k výbuchu, všude se kutálely hlavy, byly tam rozsekané děti a koťata byla rozmlácená na kusy. Takže si řekneme panebože, emocionální reakce. To je všechno normální marketing. Pak počkejte na to, bude problém - reakce - řešení. Takže počkejte na řešení. Můžete prostě sedět a čekat a po všech těch přestřelkách a tak dále, jakmile začnete vidět boty a kola a sračky a cokoli, vidíte, že to není skutečné. Takže ti lidé, kteří vystupují a pořádají tiskové konference, jsou ti, kteří nám to udělali. Takže když vystoupí a řeknou, že tohle se stalo a je to opravdu vážné a tři lidé zemřeli a bla bla bla, tak si zaškrtněte to jméno, protože když se vrátíte do historických knih, uvidíte, aha, on byl v tom a tom a tom, to je ten tým, který to dělá. Pak máte všechny, kteří vystupují, jsou v tom právníci, které oni jmenují, jsou v tom ti u soudu, a prostě začněte mapovat celou věc. To jsou ti, kteří nám to dělají. Tak prostě řekněte já už to nepřijímám. Přestaňte se bát o to, co se ještě ani nestalo, a prostě si užívejte života. Odmítám se nechat vyděsit, být posraný strachy jen proto, že to říkáte, to je propaganda na steroidech. Vezměte si zpět moc, vyrovnejte se, očistěte svou mysl, zaměřte se na krásné věci, co chcete od budoucnosti. Když nemůžete nakoupit tady, podpořil bych místní obchody, hledal bych místní lidi, staral bych se o své sousedy, můžeme si pomáhat, můžeme si pěstovat věci, vemte si tu moc zpátky, buďte klidní a úžasní a silní a užívejte si života a sejdeme se na druhé straně toho všeho.

Lucas: Skvělé, to je naprosto úžasné poselství. Lidé se mohou stále více a více odpoutávat od tohoto matrixu v tomto paradigmatu a žít podle toho, co je pro lidstvo naprosto nejlepší, a to na úrovni duše i na fyzické úrovni, dokud jsme zde na této planetě. A pak pochopit, kolik divadla se kolem nás vlastně děje. Ole, děkuji, ty jsi nám dnes rozhodně ukázal, jak je všechno propojené, spousta lidí získala spoustu fascinujících životně důležitých informací, a vždycky je radost mít tě v pořadu.

Ole: Moc ti děkuji, Lucasi, a neboj se, buď šťastný a statečný. To je vše.

https://www.youtube.com/watch?v=3Hl4sv9NpR0 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.