Michael Jaco a Jason Shurka - Med-beds byla nyní odhalena & k dispozici široké veřejnosti. Vyšší schopnosti přicházejí pro všechny.

Video z 4.6.2022

Michael: Dobrý den všem, tady je Mike Jaco s Unleashing intuition secrets. Dnes se ke mně připojil Jason Shurka, budeme mluvit o některých úžasných nových technologiích, které se chystají, a také o nové události, se kterou se chystáme přijít na Unifyd platformě. Takže se těším, až si o tom s tebou popovídám, Jasone. Díky, že jsi přišel, vždycky je mi potěšením a ctí, že jsi tady.

Jason: Děkuji, Michaeli, vážím si toho. Myslím, že dnes budeme mluvit o spoustě zajímavých věcí.

Michael: Rozhodně. Takže ses setkal s některými lidmi, kteří jsou velmi vysoko. Já jsem se vlastně s jednou osobou setkal už dříve a vím, že jsi s ní nedávno měl pořad a byl jsem docela v šoku, říkal jsem si, že se přiznává. A protože v podstatě tajila tyto informace ze strachu, ne nutně ze strachu, ale prostě s vědomím, že jakmile tyto informace odhalí, získá na sebe trochu více pozornosti, tak jsem rád, že to dělá a bude úžasná i nadále.

Jason: Takže to, o čem mluvíš, je opravdu zajímavé, protože to, jak to vzniklo, chci vlastně rychle vyprávět, protože je to neuvěřitelné. Doktorka Sandra Rose Michaelová vynalezla neuvěřitelnou technologii, která je už nějakou dobu na světě. Většina z ní je v soukromých domech a mimochodem v mnoha domech elit, pokud jde o to, kdo ji vlastní. Což ji svým způsobem také zachránilo a ochránilo, protože oni ji potřebují, aby zůstala naživu, aby se to mohlo dál vyrábět. Teď to všechno začínáme vynášet na veřejnost, aby to bylo přístupné všem. Takže příběh je následující a mimochodem chci začít jenom předmluvou, že nejsem finančně spojen s doktorkou Michaelovou, ani nejsem nějakým partnerem její technologie, nevydělávám ani dolar z žádné jednotky její technologie, která se prodá. Takže to chci uvést, aby to bylo transparentní, aby všichni pochopili, že to nevychází z jiného záměru než z toho, že to dávám světu a dostávám to na veřejnost. Takže v podstatě to začalo před několika týdny, kdy mé tetě našli cystický myom 12 a půl centimetru velký v její děloze, a nikdo nevěděl, co dělat, doktoři nevěděli, my jsme nevěděli, jakým směrem se vydat, a pak jedna věc vedla k druhé. Moje rodina slyšela rozhovor se Scottem McKayem, který byl také na platformě Unifyd. A oni jako, že o čem to Scott mluví, co to je za technologii? Tak jsem se se Scottem spojil a on mi začal vyprávět o téhle ženě, Dr Sandře Rose Michaelové. A protože moje teta měla potíže s cystickým myomem, jsme si řekli, že tady v New Yorku je centrum a taky v New Jersey je centrum, proč to nezkusíme, že nemá co ztratit. Za čtyři hodiny v centru se 12,5 centimetru velký cystický myom úplně rozpustil, nebyl nikde k nalezení. Doktoři nevěděli, co to má znamenat, nevěděli, co mají dělat, nerozuměli tomu. A pak jsme si řekli, no tak poslouchejte, tohle je buď zázrak, nebo se tu děje něco velmi neuvěřitelného. Pes mé sestry měl lymfatickou cystu v oblasti krku, dali jsme ho do centra a o pár hodin později bum, je to pryč. A my jsme si říkali, co se to tady sakra děje? Chci pochopit, co se tady děje, protože tohle je buď náhoda, nebo se tady děje něco neuvěřitelného a musíme o tom začít mluvit. Tak jsem si s ní zavolal, ona se mnou začala mluvit a vyprávěla mi o technologii a během této hodinové konverzace náhodně utrousila: mimochodem, viděla jsem tvůj seriál o odhalování TLS, no oni mě vlastně oslovili asi před 11 lety, v roce 2011. Dívám se na ni, jako co jsi to právě řekla? Můžeš to zopakovat? Tak jsem se s ní poprvé setkal v San Diegu, bavili jsme se, bylo to skvělé. Uplynulo pár týdnů a pak už jen vím, že mě organizace TLS nabádá, abych tam šel a pomohl její technologii vynést ven. Chtěl jsem si samozřejmě ověřit, jestli mi Sandra říkala pravdu a ejhle, ona říkala naprostou pravdu. 11. července 2011 se TLS poprvé představila prostřednictvím osoby, která je Sandřinou přítelkyní, a v podstatě ji uznali za její práci, uznali ji za technologii, a řekli jí, v tom roce 2011, že přijde čas, kdy se její technologii dostane více pozornosti a ať jen pokračuje v tom, co dělá, všechno se v pravý čas vyvine. Teď mě využili, poslali mě do Las Vegas, byl jsem tam na víkend s hlavním důvodem, že s ní udělám rozhovor, abych ji přivedl na svět a roznesl to do světa, zvýšil povědomí a dostal to ke všem na celém světě, a přesně to se stalo. A ten rozhovor jsme před pár dny umístili na youtube. Dosáhl téměř sto tisíc lidí, nepočítaje, že to video bylo sdíleno široko daleko na mnoha různých platformách. A přesně to, co bylo záměrem, se děje. Takže teď doktorka Michaelová a její tým a její rodina, protože je to rodinný podnik, museli najmout lidi, kteří otevřeli centrum přes noc, centrum pro plnění, které staví nové jednotky, které půjdou do celého světa. Měl jsem žádosti od více než 200 lidí na šesti kontinentech, aby otevřeli centra s tímto systémem. A důvod, proč je to tak důležité, je ten, že nestačí, aby tuhle technologii měl doma jen nějaký boháč, že jo. Musíme to přinést veřejnosti a přinést to masám tím, že to přineseme na veřejná místa, kde to můžete udělat cenově dostupné. Cenově dostupné, mluvím o ceně jako 50 na hodinu, což je levnější než masáž na hodinu, a můžete jít a dostat léčbu, která je vhodná a ještě dál než to. Co bych opravdu chtěl udělat, což v současné době zakládám iniciativu, aby se to zavedlo, je nakonec humanitární úsilí buď organizací (hodně peněz) nebo lidí s hodně penězi. Už jsem s některými v kontaktu, aby se tato technologie dostala do veřejných prostor, kde ani nemusíte platit za sezení, ale například si představte, že je to v Madison Square Garden, kde mluvíme o 25 000 lidech, kteří něco sledují, a zároveň dostávají tento léčebný přínos. Takže myšlenka je, jak to dostat do veřejné sféry i mimo veřejná centra, ale začneme s veřejnými centry a budeme inspirovat lidi, aby tam šli a dělali to a udrželi tento impuls.

Michael: Velmi pěkné. Vzpomínám si, že když jsem před asi 1,5 rokem byl jsem na akci 5D a tajného vesmírného programu, kde se probíraly špičkové technologie, potkal jsem doktorku Michaelovou a po té akci jsem šel k ní domů. A šel jsem k ní do malé komůrky, kde má všechny ty technologie, a říkal jsem si, že tohle je technologie med-bed, která je právě tady právě teď, že nepřichází, ale je už tady. A celý její dům je do značné míry vybaven touto technologií, je to naprosto neuvěřitelné. A jak říkáš, v určitém okamžiku to můžeme mít na veřejných místech, myslím, že to přijde. Je to docela úžasné, je to úžasná žena a je hluboko v králičí noře na mnoha různých úrovních. Takže mě nepřekvapilo, když mluvila o tom, jak byla součástí TLS. To jsou některé z věcí, o kterých jsme tak nějak mluvili bokem. A mluvil jsem s některými dalšími lidmi, se kterými je zapojená, a říkal jsem si, že tihle lidi jsou super super moc super.

Jason: Mimochodem, aby bylo jasné, ona není formálně zasvěcená do organizace. V rozhovoru, o kterém jsem mluvil, vysvětluje, jak to začalo v roce 2011, osoba, která jí přinesla povědomí o organizaci, a tak nějak, co se stalo a co od ní tehdy chtěli, a jak se to vyvíjelo. Takže ona je první člověk kromě mě, kterému je vůbec veřejně dovoleno mluvit o TLS aniž by skrývala identitu. Což si myslím, že je to velmi dobré znamení.

Michael: Jo, to je úžasné. Takže je hezké a skvělé vidět, že mluvila i na akci Scotta McKaye, a že technologie jsou tady. Všichni si říkají, kdy vyjde technologie med-bed a je to tady právě teď. A teď se to odhaluje. Myslel jsem si, že se to nějakou dobu neodhalí jo, a teď je to monumentální událost, to je fantastické. Takže jak ji můžou lidi sehnat?

Jason: Takže se stalo tohle: jakmile jsme spustili ten rozhovor, její web se dvakrát zhroutil kvůli příliš velké návštěvnosti, paypal jim pozastavil účet, protože nikdy v historii nezažili takový nárůst. Teď pracují na tom, aby rozšířili celou operaci, aby byli schopni zvládnout to, co se na ně valí. Všechny informace najdete na ee system*com. Je to Energy enhancement system (systém zvyšování energie). Mluvil jsem s nimi téměř každou hodinu, abych se ujistil, že jsou v pořádku, že mohou zvládnout, co se děje. A oni jsou zcela zaplaveni e-maily, takže nečekejte, že odpoví hned, musíte být trpělivý, protože mají spoustu věcí, které se dějí na jejich talíři právě teď.

Michael: Dovedu si představit.

Jason: Abych se pokusil jim trochu ulevit a také jim pomohl co nejrychleji rozšířit tuto věc, je vlastně něco opravdu zajímavého, kdy semínko bylo zaseto v mé mysli v pátek večer, asi před pěti dny, a už teď, o pět dní později, jsme to udělali a vysvětlím, co to je. Myšlenka je opět taková, jak přinést tuto technologii tak, aby byla dostupná, existuje standardizovaný vzorec pro celou tuto věc. Takže neuvidíte, že by si nějaký chlápek účtoval tisíc dolarů za hodinu a jiný chlápek padesát dolarů za hodinu. Chceme, aby to bylo standardní, aby to byla jednotná síť, aby lidé našli centrum v podstatě v každé zemi, na každém kontinentu na světě, to je ta myšlenka. Takže to, co jsem vymyslel, bylo, že jsem se musel zeptat sám sebe, jakou hodnotu můžeme přinést, aby se celá ta věc zlepšila, jak můžeme ten proces katalyzovat. Takže ten nápad byl do značné míry využívat platformu Unifyd, kterou jsme vybudovali. A předesílám, že už mám přes 200 zájemců, kteří mi píší, že chtějí otevřít centrum a přinést to do své země, státu, města. A já jsem si řekl, páni, lidé to chtějí udělat. Takže jsem přišel s vytvořením té sítě, abych je všechny spojil. Jmenuje se to Unifyd healing. Opět, nemám žádné finanční vazby s tou technologií, nevyděláváme ani dolar z prodaných jednotek, protože lidé začnou šetřit peníze tím, že si tu technologii koupí, protože jsem dokonce přiměl doktorku Michaelovou a její rodinu, aby poskytli slevu těm, kteří si tu technologii koupí, aby byli součástí té sítě celkově. Takže to funguje tak, že ve velkém měřítku, pokud už si otevřete centrum, místo toho, abyste si jen otevřeli centrum a vymýšleli, jak na to centrum upozornit, tak my vytváříme něco, čemu se říká Unifyd healing network, je to globální humanitární, to zdůrazním, je to humanitární iniciativa, která má za cíl uzdravit svět, aby těch center bylo co nejvíc po celém světě tím, že do značné míry dáme lidem možnost přijít na tuhle jakoby mapu Unifyd healing center, abychom mohli začít upozorňovat na všechna tato centra, která začínají vznikat po celém světě. Také pokud už máte stávající centrum, pokud chcete otevřít nové centrum, nezáleží na tom, neoznačujete centrum jako Unifyd healing, jste prostě přidruženi k síti Unifyd healing, což dává spoustu podnětů, abychom mohli nastartovat úspěch každého centra, které se chystá vzniknout, protože využíváme platformu, kterou jsme teď vybudovali. Dáváme lidem možnost, aby se objevili na mapě umístění center, aby byli uvedeni v newsletteru, ušetřili 10 % na nákupu těchto jednotek, protože tyto jednotky jsou velmi drahé, mohou se pohybovat až do 125000 dolarů. Takže co bylo úžasné, bylo to, že jsem dnes řekl Sandře, vlastně doktoru Michaelovi, že nechci žádnou provizi, nedejte mi ji, ale vraťte ji jednotlivci ve formě slevy. A to je ta myšlenka, jak jako využíváme všechno, co můžeme, abychom zajistili, že se tato centra objeví úplně všude. Takže to bude prostě probíhat organicky a růst. Cílem je, že chceme být schopni dostat se na 100 center spojených s jednotnou léčebnou sítí do roku 2025, během příštích tří let. Věřím, že to dokážeme mnohem dříve, ale je to jen otázka toho, jak rychle to dokážeme uskutečnit, jak rychle dokáží ty jednotky vyrobit a rozeslat po celém světě. Jdu do toho naplno, naverboval jsem tým, který to uskuteční, a stalo se to za pět dní.

Michael: To je neuvěřitelné. Myslím, že se na tom velmi rychle vyřádíš. Takže je tam 24 různých jednotek?

Jason: Jsou různé systémy jednotek, které se pohybují od 4 8 12 16 24. A myslím, že se to pohybuje mezi 16-125 000 dolarů, což je drahé relativně, ne vzhledem k tomu, co dostanete. Ale nejde o to, abyste si to koupili pro sebe, jde o to, abyste si otevřeli centrum, aby to bylo dostupné. Už jsme to spočítali a vytvořili jsme obchodní model, pokud chcete jít a otevřít si to centrum, a můj nápad je jen 20 sezení denně, což je nic. Vím, že centra v New Jersey, kterým pomáháme a přitahujeme k nim větší pozornost, jsou na měsíce plná. Ale jen těch 20 sezení denně s asi osmi přenocováními za měsíc se bavíme o třiceti tisících dolarech měsíčně a přitom je zpřístupníme, investice se vám vrátí tak za čtyři měsíce. Takže je to prostě neuvěřitelná příležitost pro všechny, nikdo tu neprodělává, všichni současně získávají, což je myšlenka těchto nových modelů, které chceme přinést. Tyto nové systémy, které chceme vybudovat, kde to není, že musíte ztratit, pokud někdo jiný získá, ale je to že všichni získáváme společně tím, že dáváme a vytváříme hodnoty společně pro druhé. A všichni mají prospěch. To je podle mého názoru to, jak vypadá nový systém Země, nový svět, který vědomě vytváříme.

Michael: Ano, znám lidi, kteří využívají tento systém, Scott McKay je jedním z nich, měl dlouhodobé problémy a strávil nějaký čas s Dr. Michaelovou, aby se léčil. Znám další lidi, kteří tam přicházejí a jsou tak trochu jako bezdrátoví a další z mnoha různých důvodů a pomáhá jim regenerovat a v podstatě se dostat zpátky na internet. Nejen pro tělo, ale také pro mysl.

Jason: Je to neuvěřitelné, vždycky jsem snil o tom, že budu moct něco takového udělat na masové úrovni, jako ve světovém měřítku. A když jsem viděl, co to udělalo s mojí rodinou, viděl jsem to na vlastní oči, co to dělá, už to není jenom příběh, je to realita, je to neuvěřitelné.

Michael: To je neuvěřitelné. Teď, chceš přeřadit a promluvit si o kurzu, na kterém se budeš podílet? Začíná to 8. června v 17 hodin a bude to v 17 hodin, každý týden přijdu s jiným tématem - vyšší schopnosti a neuvěřitelný příběh o mých informacích z minulých životů, dálkové sledování, dálkového ovlivňování, budu se zabývat všemi těmito různými oblastmi do hloubky. Pokaždé, když o tom mluvím, když se o tyto věci podělím, objeví se další informace a já se dozvídám víc a víc. Takže to bude opravdu zábavné.

Jason: Je to vzrušující. Bude to docela exkluzivní série, a je to rozhodně první svého druhu, pokud jde o to, jak to celé dáváme dohromady a děláme to. A mám rád práci, kterou děláš, jsem rád, že ji teď můžeme přenést i na platformu a dát členům této platformy velkou hodnotu. Tato série s tebou bude nadcházející každou středu, takže jsi v podstatě červnovým tahákem v programu, což je úžasné. A opravdu se na to těším.

Michael: Jo, taky se těším. Už jsem s tebou dělal pár pořadů a tohle je skvělá příležitost. Pojďme se podívat na trailer, připravili jste na to opravdu pěkný trailer.

Trailer text: Pravdou je, že všichni máme vyšší schopnosti. Otázkou je, jak se k nim dostaneme. Dálkové sledování vzpomínek na minulé životy. Vzdálené ovlivňování, máte tyto schopnosti. Všichni je máme, je čas, abyste je rozvíjeli. Nalaďte si přístup ke svým vyšším schopnostem s Michaelem Jaco a dozvíte se, jak na to. Čtyřdílná živá série, která vám má pomoci získat zpět svou sílu. Exkluzivně na Unifyd tv.

Michael: Nádhera, páni. To je opravdu působivé.

Jason: Co přineseš ve svých živých pořadech, co přineseš z hlediska jakoby výukových metod technik? Mou myšlenkou je vždycky připomenout lidem sílu, pochopit, že nepochází zvenčí, a my působíme jako ti facilitátoři a aktivátoři procesu vzpomínání, místo procesu učení. Ale rád bych to slyšel od tebe, pokud jde o to, co přineseš v průběhu tohoto měsíce na samotné Unifyd TV.

Michael: Pokaždé, když dělám nějakou z těchto akcí, je to tak nějak, jako by to prostě přišlo skrze mě. Takže je to určeno zdrojem, který mě tak nějak povede. Pokaždé, když dělám nějaký takový pořad, je to úplně jiné, ale to, co do toho vnáším, je moje zázemí. Mluvím o své minulosti, jak mě vyvinula, a hodněkrát to, co dělám a budu dělat i v této sérii, je meditace. Takže meditace je věc, která mě opravdu dostala do této úrovně vědomí. Vždycky to byl zásah nebo neúspěch typu wow, přál bych si, abych to vždycky dokázal, aby se děly ty úžasné věci, a nakonec, když jsem se dostal do bodu, kdy jsem si řekl, že to je věc vědomí, tak jsem prostě tak nějak vklouzl do těchto stavů vědomí a děje se to. Jakmile jsem si to uvědomil a začal jsem si říkat, dobře, můžu tam jít podle libosti, tak jsem pomalu začal rozvíjet své vědomí prostřednictvím meditačních praktik a nakonec jsem se dostal do bodu, kdy do nich můžu vklouznout v podstatě podle libosti právě teď. Takže můj život je filmová meditace a tento pořad bude velmi vzrušující. Je to živá událost, takže můžete přijít a skutečně se na to podívat a mít otázky. Miluji otázky a odpovědi, jak vidím právě teď, hodně lidí o tom mluví. Takže je to skvělé, vždycky je skvělé mít zapojení, a to je důvod, proč dělám věci, které dělám. Proto oba děláme to, co děláme, protože chceme, pomáhat lidstvu a jsme vedeni krásnými způsoby, jak to uskutečnit.

Jason: Je to vzrušující a je to čest. (dál Jason dlouze mluví o platformě Unifyd...)

Michael: To je fantastické, jo, a já jsem členem už dlouho. Miluju informace, které tam jsou, pořád to kontroluju.

Jason: Chci zdůraznit skutečnost, že to, co odlišuje tuto platformu od jakékoli jiné podobné společnosti, je to, že vám dáme službu, abyste měli důvod vstoupit do výměny. Takže můžeme použít tyto finance, abychom šli a dělali další projekty, které jsou dostupné zadarmo, jako je Unifyd social a Unifyd healing, na který teď přijímáme tým a už jsme zahájili celý ten proces, aby se to uskutečnilo. A všechny tyto humanitární projekty jsou odnože nad jádrem Unified TV. Takže to není další členská platforma, je to hnutí, ke kterému se připojujete, je to kompletní iniciativa, které se stáváte součástí, a na té cestě prostě náhodou získáte spoustu neuvěřitelných věcí. Je to všechno v rezonanci s novou zemí, kterou vytváříme, a zvu každého z vás, abyste se přidali, protože kromě toho, co vracíme prostřednictvím přímých služeb, podporujete a financujete mnohem větší hnutí, které vytváří spoustu humanitárních snah po celém světě. A to je důvod, proč to děláme.

Michael: To je fantastické. Podílíš se na tolika skvělých věcech. Teď jednou z mých nejoblíbenějších je TLS. Chci říct, že jsi to byl ty, kdo ji v podstatě vynesl na světlo světa, to bylo fantastické odhalení. Spousta lidí ji miluje. Vvím, že jsi řekl, že bude další rozhovor s Rayem, ale také jsi řekl, že bude někdo, kdo je skutečně v organizaci. Protože Ray je něco jako kontraktor, něco jako když jsem pracoval pro CIA ne úplně do toho zapojený. Ray není ochotný udělat to poslední vodítko, ale z dobrých důvodů, řekl bych, protože jsou to docela chlupatý věci. Tak co nám řekneš o tom, co se chystá?

Jason: Jo, jo, takže odhalení čtyři vyjde někdy během příštích pár měsíců, dám data a časy, jakmile je dostanu. Je to nahrané, jen je to v procesu editace a celé to procházíme, máme celý proces, kterým to musí projít, a pak je tu také schvalovací proces. Takže nejdřív po tom, co jsem s tím celým hotový, to jde k Rayovi, od něj to jde do organizace, protože se to musí týkat přímo TLS, pokud jde o věci, které sdílí. A pokud jde o to, co jsi říkal ohledně někoho dalšího z organizace, tak rozhovor se skutečně natáčí tento měsíc, letím kvůli tomu do New Yorku. A v tomto případě je to žena. Takže uslyšíte ženu z organizace, která tam pracuje skoro stejnou dobu jako Ray, a myslím, že to bude neuvěřitelné. Myslím, že to bude velmi zajímavý pohled, protože je to žena, je to matka, má rodinu. Její rodina nemá ponětí, co dělá. Její rodina si myslí, že pracuje v úplně jiné práci a netuší, že každý druhý den riskuje svůj život. Chystám se zeptat v tom rozhovoru, jak se jí žije takový život, když vychovává několik dětí a nikdo neví, co se děje. Co jim říká, jaký to má na ni dopad, jaký to má dopad na ně. Takže se chystá spousta neuvěřitelných věcí, spousta nových věcí. Myslím, že bylo úžasné, že doktorka Michaelová byla schopna vystoupit a podělit se o své wow zkušenosti z roku 2011, což potvrzuje organizaci TLS teď více než kdy jindy, protože už to nejsem jen já, kdo o tom mluví, už to není jen Ray. Takže teď, když vidíte, že přichází žena s pověřením a zázemím, které má doktorka Sandra Rose Michaelová, a je schopná to říct veřejně, tak to prostě přináší spoustu potvrzení celku. Všeho, co jsem v posledních letech sdílel, což je neuvěřitelné a jsem za to vděčný. A myslím, že je to jen začátek. Nemyslím si, že Sandra bude první osobou, která odhalí příslušnost. Nevím, kdy budou pozváni další, aby přišli a promluvili, ale uvidíme, myslím, že to začíná něco zajímavého. Jsou jednotlivci, které všichni znají, kteří to právě teď sledují a kteří pracují v rámci organizace.

Michael: Bože, tohle je vzrušující doba. Ano, jsem nadšený, že jsem tady, ale je to také vzrušující pro lidstvo a Zemi a všechny věci se odhalují a posouvají kupředu. Myslím, že rychlejším tempem, než jsem si myslel, že je možné. Říkal jsem si, že to bude pravděpodobně trvat pět šest let, než se tato technologie objeví, a je tady, wow. Takže to znamená, že když Ray mluvil o tom, že by to vědomí mohlo jít dopředu, že by to mohlo trvat až dalších 150 let, vypadá to, že věci by mohly nabrat tempo.

Jason: Posouváme se dopředu velmi rychle. Já jsem velmi nadějný pro blízkou budoucnost. Podle toho, co mi bylo řečeno, bude těch příštích 12 měsíců velmi velkých, pokud jde o body zvratu a zlomové body, kdy dojde k nějaké změně.

Michael: Jo, rozhodně, jak jsem říkal, jdou rychleji, než jsem si myslel, že je možné. A pokaždé, když vidím tebe a Raye dělat show, jsem ohromený, jako bych nemohl uvěřit, že je to tak daleko před všemi věcmi, které byly venku. Takže teď budeš mít víc lidí, kteří vyjdou ven, a teď máme doktorku Michaelovou. Když jsem s ní před časem mluvil, netušil jsem, že je zapojená do TLS, ani za milion let by mě to nenapadlo, ale věděl jsem, že je zapojená do něčeho velkého. Takže je super to vidět.

Jason: Miluju to, jsem nadšený, nemám co říct, jen že je to úžasné. Díky za to, že se to tady děje, máme tu platformy, které fungují, máme technologie, které jdou do světa, máme lidi, kteří jsou uzdravováni, máme tebe, který děláš tenhle seriál. Chci říct, že není nic jiného než vděčnost. Všechno je teď dobré.

Michael: Takže děkuji Jasone, že jsi přišel a podělil se o nové informace.

Jason: Děkuji tobě, že jsi mě přijal.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.