Americký plukovník Richard Black se ptá: Vyhodily USA/NATO do povětří plynovod Nord Stream?

Video z 5.10.2022

Myslím, že většina z vás mě už zná, jsem senátor Dick Black z Virginie a jsem plukovník ve výslužbě, bojoval jsem ve Vietnamu ve velmi krvavých bojích, byl jsem zraněn ve Vietnamu a později jsem byl důstojníkem JAG a nakonec jsem sloužil v Pentagonu, kde jsem radil senátnímu výboru pro ozbrojené služby. Svědčil jsem před Kongresem a nechal jsem své oddělení připravovat exekutivní příkazy, které šly prezidentovi Spojených států, takže mám minulost a jsem patriot. Stokrát jsem riskoval život pro vlast, ale jsem velmi znepokojen směřováním americké zahraniční politiky.

To, o čem s vámi chci dnes ráno mluvit, je něco velmi dramatického, co se odehrálo nedávno, a to byly detonace výbušnin, které zničily Nord Stream 1 a 2. Existuje jen několik národů, které mají prostředky k provedení vojenského úderu takové technické složitosti. Byl jsem profesně prokurátor, a tak jsem se na tyto věci díval očima prokurátora - díváte se na motivy, prostředky a příležitosti, takže jste si řekl, no, kdo měl prostředky ke zničení ropovodu? Ukrajina nemá prostředky, aby to udělala sama, ne, pokud ji někdo nepomůže. Takže si myslím, že můžete Ukrajinu vypustit. Kdo měl motiv? Musíte najít někoho, kdo má motiv. Určitě byly národy, které měly motiv, například Polsko by mohlo být jedním z nich. Ale nebyl žádný národ, který by měl jasnější motiv ke zničení ropovodů než Spojené státy. Pouze Spojené státy měly prostředky, motiv a příležitost ke zničení této životně důležité infrastruktury. Prezident Biden veřejně deklaroval svůj záměr zničit Nord Stream II již 7. února. Hovořil na společné tiskové konferenci s německým kancléřem Olafem Schultzem a Biden řekl, cituji: pokud Rusko znovu napadne, nebude už ani Nord Stream, ukončíme ho. Reportérka byla tímto odhalením trochu zaskočena a nedůvěřivě se zeptala: ale jak přesně to uděláte, když je projekt pod kontrolou Německa? A Biden odpověděl: zničíme plynovod Nord Stream 2. A vy máte kancléře, hlavu národa, který vynaložil mnoho let a bohatství na výstavbu této věci, která bude mít neuvěřitelně pozitivní dopad na německý národ, a přesto tam stojí a mlčí, zatímco prezident Biden v podstatě říká, že pokud Rusko překročí hranice, zničí plynovod Nord Stream 2.

Takže v právu je výrok, jako je ten, který pronesl prezident Biden, takzvaným přiznáním strany, je přípustný jako důkaz, jako přiznání strany v soudním řízení. Takže máme přiznání prezidenta, máme příležitost, máme prostředky, máme neuvěřitelně silný motiv. Nyní existují další národy, které měly motiv, jak jsem zmínil Polsko, ale způsob, jakým NATO funguje bez předchozího souhlasu Spojených států... neexistuje v NATO žádný národ, který by přistoupil k útoku, který by měl tak hluboké důsledky pro Evropu. Nezapomeňte, že NATO je v podstatě výtvorem Spojených států. Organizace je prošpikována americkými nejvyššími představiteli a dokonce i vrchní velitel spojeneckých sil v Evropě je vždy Američan. Takže nevěřím, že by jakýkoli národ provedl útok tohoto druhu bez předchozího souhlasu Spojených států. Takže na závěr s tím, že nemáme žádný výslovný důkaz, žádné přiznání, kromě vlastních komentářů prezidenta. Ale já se prostě dívám na pravděpodobnost, zabýval jsem se tisíci kriminálními případy a obvykle zavoláte do oddělení pro vyšetřování trestných činů policii, FBI, britské Bobbies a projdete si důkazy. A často jsem to komentoval, protože jsem je měl kolem sebe shromážděné a řekl jsem si, dobře, když se na to podívám, mám tušení, že tohle je místo, kde se musíme podívat, a ve většině případů jsem měl pravdu. V tomto případě mám pocit, že to udělaly Spojené státy, motiv je zcela jasný.

A to, co se teď děje v Evropě, je, že evropští občané nikdy nebyli dotázáni na myšlenku sankcí na ruské výrobky. Když uvalíte sankce na ruské výrobky, tak samozřejmě odříznete ruský trh, ale tím odříznete všechny životně důležité přírodní zdroje, které přicházejí do Evropy, a zničíte evropskou ekonomiku. Takže dnes se děje to, že s blížící se zimou a stále větší poptávkou po ruském zemním plynu jsou lidé v Evropě velmi neklidní, jejich populistická hnutí vznikají ve Švédsku a Itálii, v Československu, v Maďarsku a v Německu, a myslím si, že jedním z cílů USA bylo, že tato protestní hnutí vyvíjejí stále větší tlak na evropské země, aby ustoupily od sankcí. A myslím si, že zcela logicky mohlo být jedním z cílů USA říci: prostě zničme plynovody a tím pádem mohou evropští lidé řečnit, jak dlouho chtějí, ale když řeknou, zapněte plynovod a obnovte plyn, tak to nepůjde. A tak to protestním hnutím ubírá trochu páry.

Každý, kdo si myslí, že by CIA něco takového neudělala, prostě CIA nerozumí. Oni nefungují v nejlepším zájmu amerického lidu, jejich cílem je sloužit chlapcům z Davosu, jak je nazývám, skupinám jako Světové ekonomické fórum a všem ostatním globalistickým organizacím, které jsou spolu propojeny a mají v těchto válkách obrovské zisky. Tím, že rozbijí Ukrajinu tím, že vytvoří válečnou situaci a srazí vaz ukrajinské ekonomice prostřednictvím tamní války, která je právě teď v procesu, kdy se vrhají na nákup státního majetku Ukrajiny a skupují ho za pětník za dolar. Ukrajinský lid je zbídačený, mimo globalistů, oligarchové mají peníze, které kupují ve výprodeji, a chtějí udělat totéž s Ruskem. A tak jsem nanejvýš znepokojen tím, že Ústřední zpravodajská služba, ministerstvo obrany a ministerstvo zahraničí koordinovaly zničení těch plynovodů. Jak říkám, je to spekulace, ale myslím, že je to docela dobrý odhad. S blížící se zimou se lidé v Evropě začínají probouzet a já doufám, že si uvědomují, že se dali na divoký podnik, který je nejen vražedný pro ukrajinský a ruský lid, ale je sebevražedný přinejmenším pro ekonomiku Evropy. A doufám, že i Američané si začnou uvědomovat, že stejně jako mnoho jiných vojenských akcí, to byla od začátku léčka. Ano, Rusové zaútočili, ale válka byla plánována mnoho let a probíhala sedm let předtím, než Rusové vůbec překročili hranice. Takže si myslím, že v zimě přijde z Evropy spousta zpráv, a doufám, že se snad Evropané probudí a řeknou si, že s tímhle jsme skončili, že válku nepotřebujeme, že riskujeme jadernou válku, a že je čas obnovit v Evropě trochu zdravého rozumu.

Děkuji mnohokrát.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.