GENE DECODE - RANNÍ MODLITBA










Otče náš, ve jménu Ježíše, přicházím k tobě s vírou.
Právě teď se k Tobě přibližuji a Ty jsi vděčně slíbil, že se ke mně přiblížíš.
Kéž Tě dnes ještě lépe poznám.
Kéž jsem dnes použita jako nástroj Tvé milosti a slitování.

Přiznávám, že všechny dnešní výzvy sama nezvládnu.
Uznávám, že dnes potřebuji Tvou pomoc; stejně jako každý jiný den.

Děkuji Ti za snadnost modlitby.
Oceňuji, že jsi mi poskytl přístup díky dokonanému dílu Tvého Syna.
Děkuji Ti za příklady a pokyny o modlitbě v Bibli.

Jsem vděčná za všechny, kteří se za mě v průběhu let modlili.
Kéž si mě použiješ k tomu, abych se účinně modlila za druhé.
Věřím, že jsi oslaven, když odpovídáš na naše modlitby.

Na začátku dnešního dne Ti předkládám následující prosby:
Prosíme, veď mě, Pane.
Ukaž mi ty nejlepší cesty.
Nasměruj mě ke zdrojům, které potřebuji.
Spoj mě s těmi správnými lidmi pro tento den.
Dej, ať při styku s druhými dávám a přijímám Tvou lásku.
Kéž hladovím a žízním po spravedlnosti, abys mě nasytil.
Kéž upřímně hledám Tebe a Tvou pravdu, abys mě osvobodil.
Kéž Tvůj Duch svatý oživí Tvé slovo v mé mysli a srdci.
Kéž je tento den naplněn Tvým pokojem a Tvou přítomností.
Kéž jsi oslaven v mých myšlenkách, slovech a skutcích.
Kéž od Tebe očekávám a přijímám požehnání po celý den i noc.
Kéž jsem Tebou ochotně a štědře používána k požehnání druhých.

Prosím Tě, abys mi udělil slyšící uši a vidoucí oči.
Kéž rozeznávám a uplatňuji lekce, kterým mě učíš.

Až tento den skončí, ohlédnu se zpět a budu vděčná za Tvou přítomnost a pomoc.
Ať je tento den důležitou součástí Tvé proměny, abych se více podobala Kristu.
Ať se tento den spojí s dalšími dny, týdny, měsíci a roky, aby se Ti líbil.
Ať příběh mého života slouží jako svědectví o Tvé věrnosti a dobrotě.

Amen.

https://www.blessedforservice.org

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.