GENE DECODE - MODLITBA BOŽÍ VÝZBROJ: Efezským 6,11-18










"Oblečte si plnou Boží výzbroj, abyste se mohli postavit ďáblovým úkladům. Náš boj totiž není proti krvi a tělu, ale proti vládci, proti vrchnosti, proti mocnostem temného světa a proti duchovním silám zla v nebeských říších. Oblečte si proto plnou Boží výzbroj, abyste, až přijde den zla, mohli obstát a poté, co uděláte všechno, obstát. Stůjte tedy pevně s opaskem pravdy zapnutým kolem pasu, s náprsním pancířem spravedlnosti na svém místě a s nohama vybavenýma pohotovostí, která pochází z evangelia pokoje. Kromě toho všeho si vezměte štít víry, kterým můžete uhasit všechny plamenné šípy zla. Vezměte si přilbu spásy a meč Ducha, jímž je Boží slovo. A modlete se v Duchu při VŠECH příležitostech s nejrůznějšími modlitbami a prosbami. S tímto vědomím buďte bdělí a stále se modlete za všechny svaté."

Oblečte si Boží výzbroj:

1. Přilba spasení: Děkuji ti, Pane, za své spasení. Přijímám ji od Tebe novým a čerstvým způsobem a prohlašuji, že mě nyní nic nemůže oddělit od lásky Ježíše Krista a od místa, které mi kdy bude patřit ve Tvém království. Touto přilbou také chráním svou mysl a myšlenky před nepřítelem.

2. Náprsní pancíř spravedlnosti: Dnes nosím Tvou spravedlnost proti jakémukoli odsouzení a zkaženosti. Vybav mě svou svatostí a čistotou, aby mě chránila před všemi útoky na mé srdce.

3. Opasek pravdy: Oblékám si opasek pravdy, volím si životní styl poctivosti a čestnosti. Ukaž mi své pravdy, které dnes potřebuji, a odhal VŠECHNY lži, kterých si nejsem ani vědom a které mohu mít ve svém srdci, mysli, duši, těle a duchu.

4. Boty evangelia pokoje: Rozhoduji se žít a stát za evangeliem jediného pravého živého Boha za všech okolností. Prosím, aby Tvůj Pokoj vládl a kraloval v mém životě a srdci. Ukaž mi, jak mám chodit ve Tvém Světle VŽDY.

5. Štít víry: Tento štít pozvedám v důvěře proti každé lži, šípu, kletbě, útokům a všemu, co není od Tebe, Bože. Dnes nepřijde nic, co by mě mohlo přemoci, protože Ty jsi se mnou.

6. Meč Ducha: Duch svatý mi dnes konkrétně ukazuje pravdy Božího slova, které budu potřebovat proti nástrahám nepřítele. Připomínej mi svá slova po celý den.

7. Pak se modli: "Přijď a pomodli se: Duchu Svatý, souhlasím s tím, že budu ve všem kráčet v souladu s Tebou, ve všech modlitbách, když můj duch bude s Tebou nepřetržitě komunikovat ve dne i v noci.

https://www.blessedforservice.org

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.