Poselství Indiánů: Na zemi se stane něco tak dobrého, že to ani nelze popsat.

Překlad projevu indiána, který před 36 lety nazval naši současnou dobu dobou očisty, která končí, a začíná něco nového a lepšího. Popisuje etapy, které Starší již předvídali a které již nastaly, a vidí, co nás čeká v budoucnosti.
16. července 2022

"Když hlásám toto prorocké poselství, lidé často říkají: 'Nemůžeme to změnit? Můžeme to zastavit? Odpověď zní ano. Proroctví nejsou nikdy pevně daná, vždy existuje možnost buď, a nebo."
Starší by řekli, že to můžete ztlumit, tedy zmírnit. Mayové říkají přesně totéž: Proroctví se nemají vyplnit. Alespoň ty nepříjemné mají jen varovat před možnou budoucností, která by mohla být taková, pokud se člověk nezamyslí a něco nezmění. Přišel k rozumu? Rozhodněte se sami! Pokud ne, ještě není pozdě.

Jedná se o překlad téměř 45minutové přednášky Lee Browna, severoamerického indiána z kmene Čerokíjů, který již v roce 1986 připomněl, že lidé musí činit pokání. Vyprávěl o indiánských proroctvích, která se již naplnila, a o těch, která se teprve naplní, pokud lidé nezmění směr. Mluvil přímo o "probuzení". Je to varování, které má zabránit tomu, aby se naplnily určité věci, které předvídali indiáni, pokud se lidstvo nezmění. Každý sám za sebe.

Byl tu cyklus minerálu, horniny. Byl tu cyklus rostliny. A nyní se nacházíme v cyklu zvířete. Blížíme se ke konci tohoto cyklu a začínáme cyklus lidské bytosti. Když vstoupíme do cyklu lidské bytosti, jsou na nás přeneseny nejvyšší a největší síly, které máme. Přenášejí se ze světla nebo duše, kterou v sobě nosíme, do ducha. Nyní jsme však dospěli na konec zvířecího cyklu a prozkoumali jsme sami sebe a naučili se, co znamená být jako zvíře na této zemi.

Na počátku tohoto časového cyklu, kdysi dávno, sestoupil Velký duch, zjevil se a shromáždil národy této Země - říká se, že na ostrově, který je nyní pod vodou - a řekl lidským bytostem: "Pošlu vás do čtyř směrů a časem vás proměním ve čtyři barvy, ale dám vám několik učení a vy je budete nazývat Původní učení, a až se opět sejdete, budete si je navzájem předávat, abyste mohli žít na Zemi v míru a vznikla velká civilizace." A řekl: "Během časového cyklu dám každému z vás dvě kamenné desky. Až vám dám tyto kamenné desky, neházejte je na zem. Pokud někdo z bratrů a sester čtyř směrů a čtyř barev hodí své desky na zem, nejenže tito lidé budou mít těžké časy, ale téměř zemře i sama Země."

A tak každému z nás svěřil odpovědnost, které říkáme opatrovnictví. Indiánům, rudým lidem, svěřil péči o Zemi. Během tohoto časového cyklu jsme se měli naučit učení o Zemi, o rostlinách, které na Zemi rostou, o potravinách, které se dají jíst, a o léčivých bylinách, abychom se o tyto znalosti mohli podělit s ostatními bratry a sestrami. Až se k nim vrátíme, na Zemi by se mělo stát něco dobrého.

Na jihu předal žlutým lidem vládu nad větrem. Měli se dozvědět o nebi a dýchání a o tom, jak je můžeme využít k duchovnímu pokroku. Měli se o to podělit s lidmi této doby.
Na Západě dal černé rase do vínku opatrování vody. Měli by se učit učení o vodě, která je nejdůležitějším živlem, protože je nejskromnější a nejmocnější. Když jsem navštívil Washingtonskou univerzitu a dozvěděl se, že to byl černoch, kdo objevil krevní plazmu, nepřekvapilo mě to, protože krev je voda a starší mi už říkali, že černoši přinesou učení o vodě.

Na severu, kde je bílý sníh, na tomto kontinentu svěřil bílé rase opatrovnictví ohně. Když se podíváte do středu mnoha věcí, najdete oheň. Říká se, že žárovka je oheň bílého muže. Když se podíváte na střed auta, najdete jiskru. Když se podíváte do středu letadla nebo vlaku, najdete oheň. Oheň stravuje, ale také se pohybuje. Proto to byli bílí bratři a sestry, kteří se začali pohybovat po Zemi a sjednotili nás jako lidskou rodinu, protože měli dozor nad ohněm, byla to jejich zodpovědnost.
A tak uplynula dlouhá doba a Velký duch dal každému ze čtyř národů dvě kamenné desky. Naše jsou uloženy v rezervaci Hopi v Arizoně v oblasti Four Corners.

Mluvil jsem s lidmi černé rasy a jejich kamenné desky jsou na úpatí hory Keňa. Jsou uchovávány kmenem Kukuyu. Jednou jsem měl tu čest předat kmeni Kukuyu posvátnou dýmku vytesanou z červeného kamene z hory Keňa. Asi před 15 lety jsem byl na duchovním setkání původních obyvatel Ameriky. Šaman z Jižní Dakoty umístil uprostřed shromáždění korálkový medicinský kruh. Měl čtyři barvy čtyř světových stran. Zeptal se lidí: "Odkud to pochází? Řekli: "Pravděpodobně z Montany nebo Jižní Dakoty, možná ze Saskatchewanu." Řekl: "Tohle je z Keni." Byl z korálků, stejně jako ten náš, ve stejné barvě.
Kamenné desky žlutých lidí uchovávají Tibeťané v Tibetu. Kdybyste prošli skrz rezervaci Hopisů dostali přímo na druhý konec světa, ocitli byste se v Tibetu. Tibetský výraz pro "slunce" je hopijský výraz pro "měsíc" a hopijský výraz pro "slunce" je tibetský výraz pro "měsíc", protože jsou na opačných stranách světa.

Strážci tradic lidí v Evropě jsou Švýcaři. Ve Švýcarsku je stále den, kdy každá rodina vytahuje masku. Stále znají barvy rodin, stále znají symboly, některé z nich. Studoval jsem se Švýcary na Washingtonské univerzitě a ti mi řekli toto.
Každý z těchto čtyř národů žije v horách.

V roce 1976 oslavila Amerika dvousté výročí - 200 let svobody. Někteří domorodci to považovali za významné a nosili posvátný svazek dýmek ze západního pobřeží na východní pobřeží země. Říkali, že silnice v této zemi by měly vést buď ze severu na jih, nebo z východu na západ. Kdyby vedly ze severu na jih, spojili bychom se jako bratři a sestry, ale kdyby vedly z východu na západ, došlo by ke zkáze a samotná Země by měla těžké časy. Všichni víte, že silnice vedly ve směru východ-západ. Říkali, že pak se věci ztratí od východu na západ a od jihu na sever, a že se vrátí od západu na východ a od severu na jih. A tak v roce 1976, lidé ze západního pobřeží na východní pobřeží této země, ze San Franciska do Washingtonu, D.C., nesli posvátný svazek dýmek ruku v ruce pěšky přes tuto zemi. Protože říkali, že když tento svazek přeneseme přes celou zemi, síly se začnou vracet. Nesl se ze západu na východ.
Říkali, že na severu se rozhoří duchovní oheň a sestoupí na severozápadní pobřeží této země. Když dosáhne Pugetova zálivu, přesune se do vnitrozemí. Sám se domnívám, že po devíti letech se jedná o setkání na Severu. Proto jsem přišel sem. To je ono. Máme zde příležitost zapálit duchovní oheň. Staří to viděli a předpověděli už dávno a já se k tomu nyní vrátím.
Procházíme tedy tímto časovým cyklem a každá ze čtyř ras se ubírá svým směrem a učí se své lekce. Není to tak dávno, co se v Newsweeku psalo, že osm z deseti potravin, které lidé na Zemi jedí, vzniklo tady na západní polokouli, protože to byla naše výuka, abychom se naučili učení Země a věcem, které na Zemi rostou. Podali jsme si posvátný stisk ruky, abychom ukázali, že si stále pamatujeme učení, až se znovu sejdeme jako bratři a sestry.

Na kamenných tabulkách, které měli Hopisové, stálo, že první bratři a sestry, kteří se k nim vrátí, přijdou přes zemi jako želvy. Byli by to lidé, ale přišli by jako želvy. Když se blížil čas, Hopisové se sešli ve zvláštní vesnici, aby přivítali želvy, které přilétají přes zemi, a ráno vstávali a pozorovali východ slunce. Rozhlédli se po poušti a uviděli španělské dobyvatele, jak se blíží, oděni v brnění jako želvy, a pohybují se po zemi. Tak to byli oni. Přistoupili tedy ke Španělovi a natáhli k němu ruku v naději, že si s ním potřesou, ale Španěl jim do ruky hodil nějakou cetku. A tak se po celé Severní Americe rozšířila zpráva, že nastane těžká doba, že někteří bratři a sestry možná zapomněli na posvátnost všech věcí a že všichni lidé na zemi budou trpět. Kmeny proto začaly posílat lidi do hor, aby zjistili, jak mohou přežít.

V té době existovalo jen v údolí Mississippi 100 000 měst, kterým se říkalo mohylová civilizace: města postavená na velkých kopcích. Tyto kopce stále existují. Pokud někdy pojedete do Ohia nebo do údolí Mississippi, jsou to dnes turistické atrakce. Bylo tam 100 000 indiánských měst a oni se divili, jak mohou přežít. Začali se učit žít z půdy, protože věděli, že je čekají těžké časy. Začali posílat lidi, aby měli vize, jak bychom mohli tuto dobu přežít. Lidé přišli na východní pobřeží a přes tuto zemi se přesunuli na západ. V proroctvích jim bylo řečeno, že se máme snažit připomínat všem lidem, kteří sem přijdou, posvátnost všech věcí. Kdybychom uspěli, nastal by na zemi mír. Ale kdybychom to neudělali, kdyby cesty z Východu na Západ byly volné a kdyby po této zemi volně kráčely ostatní rasy a barvy země, kdybychom se do té doby nespojili jako lidská rodina, pak by Velký duch uchopil Zemi svou rukou a zatřásl jí.

A když si přečtete jednání o smlouvách s Red Jacketem od Šesti národů na východním pobřeží této země až po náčelníka Josepha a náčelníka Seattla na západním pobřeží této země, všichni říkali totéž. Náčelník Joseph řekl: "Uděluji vám právo a doufám, že mi udělíte právo žít v této zemi." Vždy jsme se snažili žít společně. Ale místo společného soužití došlo k rozdělení, k segregaci. Segregovali rasy: segregovali indiány a segregovali černochy. Ve státě Washington bylo ještě nedávno zakázáno, aby si Asiatka vzala bělocha. Existovala segregace.

Když dorazili na západní pobřeží této země, starší, kteří si byli vědomi těchto proroctví, řekli, že pak začnou stavět černou stuhu. A na této černé stuze se pohyboval brouk. Když uvidíte, jak se tento brouk pohybuje po zemi, je to znamení prvního zemětřesení. První zemětřesení by bylo tak silné, že by se brouk vymrštil ze země do vzduchu a začal by se pohybovat a létat ve vzduchu. A na konci tohoto třesení bude tento brouk ve vzduchu po celém světě. Za ním by se vytvořila stopa špíny a nakonec by se celá obloha Země znečistila těmito stopami špíny, což by způsobilo mnoho nemocí, které by byly stále komplikovanější. Brouk pohybující se po zemi je nyní samozřejmě snadno rozpoznatelný. V roce 1908 byl poprvé sériově vyroben Ford Model T. Starší tedy věděli, že se blíží první zemětřesení - to byla první světová válka. První světová válka byla prvním případem, kdy bylo letadlo použito ve velkém měřítku. To byl ten brouk, který se pohyboval na obloze. Takže jste věděli, že se stane něco velmi důležitého.
Na západním pobřeží této země se chystal pokus o nastolení míru na zemi, a tak mu starší začali věnovat pozornost. Doslechli se, že se v San Francisku chystá založení Společnosti národů, a tak se asi v roce 1920 sešli v Arizoně a napsali dopis Woodrowu Wilsonovi. Žádali, zda by indiáni mohli být přijati do Společnosti národů. V té době Nejvyšší soud Spojených států rozhodl, že rezervace je samostatný a částečně suverénní národ, který není součástí Spojených států, ale je jimi chráněn. To se stalo problémem, protože lidé nechtěli, aby se rezervace stále více oddělovaly. Nechtěli, aby byly považovány za národy. Neodepsali tedy a domorodci byli vyloučeni ze Společnosti národů, takže tento kruh byl neúplný. V kruhu Společnosti národů byly jižní dveře, žlutí lidé. Byly tam západní dveře, černí lidé. Byly tam severní dveře, bílé, ale východní dveře nebyly navštíveny. Starší věděli, že mír na Zemi nastane teprve tehdy, až se kruh lidstva uzavře, až budou všechny čtyři barvy sedět v kruhu a sdílet své učení, pak nastane mír na Zemi. 
(obr.)

Takže věděli jste, že se něco stane. Věci by se trochu zrychlily. Kolem Země by byla postavena pavučina a lidé by spolu přes ni mluvili. Když se tato mluvící pavučina, telefon, postavila kolem země, objevilo se na východě znamení života, ale převrátilo se a přineslo smrt. Přišlo by to se sluncem. Ale samotné slunce jednoho dne nevyjde na východě, ale na západě. Starší tedy řekli, že až uvidíte slunce vycházet na východě a uvidíte, že znamení života je obrácené a nakloněné na východ, pak vězte, že na zemi přijde Velká smrt, a nyní Velký duch vezme Zemi znovu do ruky a zatřese s ní a toto zatřesení bude horší než to první. Znamení života bylo otočeno a nakloněno, říkáme mu svastika, a vycházející slunce na východě bylo vycházející slunce Japonska. Tyto dva symboly jsou vytesány do kamene v Arizoně. Když stařešinové uviděli tyto dvě vlajky, byla to znamení, že se země znovu otřese.
Nejhorší zneužití opatrovnictví ohně se nazývá "tykev popela". Říká se, že tykev popela spadne ze vzduchu. Lidé budou jako stébla trávy v ohnivé prérii a po mnoho sezón nebudou růst. Nedávno jsem v televizi viděl, že mluvili o atomové bombě, o dýni z popela. Říkali, že je to nejlépe střežené tajemství v historii Spojených států. V roce 1920 o tom chtěli mluvit starší. Mluvili by o něm a předpovídali jeho příchod, kdy by mohli vstoupit do Společnosti národů. Starší se snažili kontaktovat prezidenta Roosevelta a požádat ho, aby kapsli s popelem nepoužíval, protože by to mělo velký vliv na Zemi a nakonec by to vedlo k ještě větší destrukci a třetímu zemskému otřesu, třetí světové válce. K tomu se dostanu za pár minut. Věděli tedy, že po druhém zemětřesení, když uviděli z nebe padat tykev popela, dojde k pokusu o uzavření míru na druhé straně této země. A protože pokus o mír na západním pobřeží ztroskotal, postaví na východním pobřeží tohoto želvího ostrova zvláštní dům, do kterého přijdou všechny národy a lidé země a který se bude jmenovat Dům slídy a bude zářit jako slída na poušti.
Tehdy si stařešinové uvědomili, že budují Spojené národy ze skla, které září jako slída na poušti, a věděli, že to je Dům slídy a že k němu mají přijít všechny národy země. Proto se sešli a promluvili si o tom. Říkali, že už psali ve dvacátých letech a nedostali odpověď, a tak řekli, že tentokrát bychom měli jít raději ke dveřím Domu slídy, protože by to mohlo být mnohem horší. Starší několika kmenů se tedy vydali do New Yorku, myslím. Když se otevřela OSN, přistoupili ke vchodovým dveřím Domu slídy a řekli tato slova: "Zastupujeme domorodé národy Severní Ameriky a chceme oslovit národy Země. Dáváme vám čtyři dny na to, abyste se rozhodl, zda můžeme mluvit, nebo ne." Uchýlili se do jedné z rezervací šesti národů ve státě New York. Rezervace šesti národů jsou strážci Velkého zákona míru Proroka, který se objevil zde v Severní Americe. A tento zákon míru se stále recituje a trvá čtyři dny mezi východem a polednem. Každý rok ji musí Indiáni v tuto dobu odříkat nazpaměť. Po čtyřech dnech se vrátili a myslím, že se národy země doslechly, že Indiáni přišli ke dveřím. A hlasovali pro vstup Indiánů. Chtěli slyšet, co chtějí říct. Spojené státy jsou však jednou z pěti zemí v OSN s právem veta a byly znepokojeny, protože suverenita původních obyvatel byla tentokrát ještě silnější. A soudím, že vetovali vstup domorodců. Věděli tedy, že na zemi se budou dít jiné věci a že Spojené národy nepřinesou na Zemi mír, ale že zmatek bude pokračovat a prohlubovat se. A že malé války se budou zhoršovat. A tak se odebrali do Rezervace šesti národů, promluvili si o tom a řekli si, že čas už opravdu běží... 1949. Řekli si: "Rozdělíme Spojené státy na čtyři části a každý rok uspořádáme shromáždění. Tato setkání budeme nazývat 'Setkání bílých kořenů míru'." Tato shromáždění začali pořádat kolem roku 1950. A zmocnili některé muže, aby o těchto proroctvích poprvé promluvili v angličtině.
Jedním z těch, které jsem poslouchal stále dokola, byl Thomas Banyakya. Je to muž z kmene Hopisů. Věřím, že je stále naživu. (V době přednášky byl ještě naživu, zemřel v roce 1999 ve věku téměř 90 let.) Byl pověřen mluvit anglicky o tom, co bylo napsáno na kamenných deskách, a tomuto úkolu zasvětil svůj život. A na těchto setkáních nám začali říkat: "Ve svém životě uvidíš, že se věci dějí." Když se to říkalo v padesátých a šedesátých letech, bylo to zvláštní, ale dnes se to zdá být zcela jasné. Tehdy to však bylo neobvyklé. Řekli: "Ve vašem životě nastane doba, kdy se z mužů stanou ženy. Velký duch stvořil člověka na zemi. Udělal z něj člověka, ale ten řekne: "Vím víc než Velký Duch. Proměním se v ženu. A dokonce zplodí děti. Velký duch přivede ženu na zem. Řekne: "Vím víc než Velký duch. Chci být mužem. A fyzicky bude mužem. To znělo divně. A možná viděli Boy George ve vizi."

Řekli: "Ještě za svého života se dočkáte doby, kdy lidé najdou plán, který nás tvoří." Nyní se jí říká DNA, deoxyribonukleová kyselina. Řekli: "Oni ten plán seškrtají." Dnes se tomu říká genetické spojování. A oni řekli: "Chystají se na Zemi vytvořit nová zvířata, o kterých si myslí, že nám pomohou. A bude to vypadat, že nám pomáhají. Ale možná budou trpět vnoučata a pravnoučata." Nevím, jestli jste včera večer slyšeli ve zprávách, že ve Spojených státech nyní geneticky upravili nový zárodek, který ještě nikdy nebyl vypuštěn do životního prostředí. Chtějí tento zárodek vypustit na bavlníková pole na Jihu, protože prý omladí a posílí bavlnu. Nedávno o tom hovořili vědci jako hosté ve večerních zprávách CBS. Jeden vědec řekl to, co starší lidé v 50. letech, že nám to neublíží. Testovali jsme ji v mnoha testech. A druhý vědec řekl to, co řekli i starší: "Ne, tato látka se nikdy nedostala do životního prostředí. Nemáme tušení, co to udělá." Starší o tom mluvili už dávno. Říkali, že je to neškodné, ale mohlo by to ublížit pravnoučatům. Starší už dávno řekli: "Oni ty věci uvolní, použijí je." To bude uvolněno za nedlouho. Vytvářejí nová zvířata. Starší o tom mluvili. Řekli: "Uvidíte nová zvířata a vrátí se i ta stará, o kterých si lidé mysleli, že zmizela. Najdete je tu i tam. Začnou se znovu objevovat."
Řekli (a vím, že mnozí z vás jsou z kmenů, které toto proroctví také mají): "Uvidíš dobu, kdy orel v noci vyletí nejvýše a přistane na Měsíci." Některé kmeny říkají, že orel obletí měsíc. Podle jiných kmenů létá orel nejvýše v noci. "A v té době bude mnoho domorodců spát", což symbolicky znamená, že ztratili své učení. Některé kmeny tvrdí, že to bude, jako by zmrzly: Přežily dlouhou zimu. Ale oni říkají: "Když orel v noci vyletí nejvýše, bude to první světlo nového dne. To bude první jarní tání."

Pokud jste probděli celou noc, samozřejmě si všimnete, že s prvním světlem nového dne je opravdu tma. A první světlo, které chcete vidět, ale nemůžete. Plíží se to k vám. Chceš vidět změnu, ale je tma, a než se naděješ, zase se rozední. Nyní se nacházíme v této době. Orel přistál na Měsíci v roce 1969. Když kosmická loď přistála, poslala zpět zprávu: "Orel přistál". Toto proroctví nám tradičně říkají domorodí obyvatelé, od Inuitů až po Kečuy v Jižní Americe. Svěřili se nám, že mají toto proroctví. Když uslyšeli první slova: "Orel přistál", věděli, že to je začátek nové doby a nové síly pro domorodý lid.

Před námi nebylo vůbec nic silného. Můžeme si dělat, co chceme. Když vláda Spojených států v roce 1776 tiskla dolar, byla na jednom drápu [orla] olivová ratolest, jestli jste si toho někdy všimli. Říkali, že znamená mír. Starší indiáni mi v Jižní Dakotě řekli, že to pro ně znamená zotročení černochů. V proroctví Šesti národů se píše, že dojde ke dvěma velkým povstáním černochů, aby se osvobodili. Ten jsme viděli kolem roku 1964. Bude následovat druhý, který bude ještě brutálnější. K tomu, co to znamená, se vrátím za chvíli. Ve druhém drápu je 13 šípů. Otcové zakladatelé Spojených států říkali, že reprezentuje 13 států. Podle starších to však znamená zotročení původních obyvatel.

Když orel přistál na Měsíci, rozhodli se vytisknout speciální stříbrný dolar na památku. Nevím, kolik z vás si toho všimlo. Původní návrh zobrazoval kosmickou loď přistávající na Měsíci, ale na poslední chvíli byl nahrazen skutečným orlem. V pařátech orla je olivová ratolest, ale šípy zmizely. Starší řekli: "Toto je naše proroctví - byli jsme vykoupeni." Dojde k dalšímu povstání černé rasy, která bude osvobozena, a to bude mít na domorodé obyvatelstvo dobrý vliv. Existuje celá řada nových proroctví od Irokézů, kterými se dnes ráno nemohu zabývat.

Nyní se však nacházíme v této době. Jsme mezi prvním světlem nového dne a východem slunce. Východ slunce se blíží, a až vyjde, všichni ho uvidí. Ale víte, jak to na vesnici chodí: někteří lidé vstávají brzy a někteří spí až do poledne. Asi patřím k těm, kteří spí až do poledne.
Říká se, že až orel přistane na Měsíci, vrátí se k nám síly. Jako alkoholik se domnívám, že jednou z našich největších nemocí je alkoholismus.

Během sedmi dnů po přistání orla na Měsíci byl v arizonské rezervaci Apačů zahájen první program pro indiány bojující s alkoholismem. Během sedmi dnů po přistání orla na Měsíci byl v Kongresu Spojených států předložen zákon o svobodě indiánského vyznání. Nakonec byl schválen v listopadu 1978 a podepsán prezidentem Carterem. Tím se stala legální píseň, kterou Kevin (Kevin Locke, slavný indiánský Bahá'í zpíval ve všech státech Spojených států. Cestuje po světě, aby předával severoamerickou indiánskou kulturu prostřednictvím tance a hudby.) (video)

Bývaly doby, kdy za zpěv písně nebo vystoupení hrozilo 10 let vězení a/nebo pokuta 10000 dolarů. To bylo změněno v roce 1978. Zákon byl předložen v roce 1969, necelých sedm dní po přistání orla na Měsíci. To jsou fyzické projevy duchovních proroctví, která máme. Řekl tedy, že v této době uvidíte, že se věci budou zrychlovat, že se lidé na Zemi budou pohybovat stále rychleji. Vnoučata už nebudou mít na prarodiče čas. Rodiče už nebudou mít na své děti čas. Bude se vám zdát, že čas běží stále rychleji. Starší nám radili, že když se věci zrychlují, je třeba zpomalit. Čím rychleji se věci dějí, tím pomalejší byste měli být. Přijde totiž čas, kdy se Země zatřese potřetí. Velký duch otřásl zemí dvakrát: v první a druhé světové válce, aby nám připomněl, že jsme jedna lidská rodina, aby nám připomněl, že jsme se měli navzájem přijímat jako bratři a sestry. Po každém šoku jsme měli možnost sejít se v kruhu, který by přinesl mír na Zemi, ale propásli jsme to.

Dnes večer ve zprávách mluvili o znamení třetího zemětřesení. Slyšel jsem ho, když jsem seděl na letišti poté, co mi uletělo letadlo. Řekli, že postaví to, co starší nazývali "dům v nebi". Mluvilo se o tom v padesátých letech: Postaví dům a hodí ho do nebe. Když vidíte lidi, kteří žijí trvale v nebi, víte, že Velký Duch se chystá uchopit Zemi, tentokrát ne jednou, ale oběma rukama. Mnozí z vás, kteří jste domorodého původu, jste možná slyšeli: "Duchové tě dvakrát varují, ale potřetí zůstaneš sám."
V prvních dvou světových válkách jsme byli varováni dvakrát, ale nyní stojíme sami ve třetí válce. Jak se píše v Bahá'í spisech, nebude nikoho, kdo by ho chránil. Až bude tento dům na obloze, Velký duch zatřese Zemí potřetí a na toho, kdo upustil tuto čepici z popela, spadne. (Americký prezident Harry S. Truman svrhl 6. a 9. srpna 1945 atomové bomby na dvě japonská města, Hirošimu a Nagasaki. Podle toho by zasáhla USA).

Říká se, že v té době budou v této zemi tak velké vesnice, že když v nich budete stát, neuvidíte ven, a v proroctvích se jim říká "kamenné vesnice" nebo "kamenné prérie". Řekli, že kámen vyroste ze země a nebude vidět dál než za vesnici. V centru každé z těchto vesnic budou žít domorodí obyvatelé, kteří budou chodit jako "duté" skořápky po "kamenné prérii". Řekli "duté skořápky", což znamená, že ztratí své tradiční chápání; budou uvnitř prázdní.
Říkali, že až orel přistane na Měsíci, někteří z těchto lidí začnou opouštět tuto "kamennou prérii", aby se vrátili domů a chopili se některých starých způsobů a začali se znovu vytvářet, protože je to nový den. Mnoho z nich to však neudělá. A oni řekli, že přijde čas, kdy ráno vyjde slunce a bude tam tato kamenná vesnice a večer bude ze země vycházet jen pára. Budou jako pára. A uprostřed mnoha těchto kamenných vesnic, když se promění v páru, promění se v páru i původní obyvatelé, protože se nikdy neprobudili a neopustili vesnici.

Když jsem byl mladý, dělalo mi to starosti. Zeptal jsem se starších: "Nemůžeme s tím něco udělat?" A oni řekli: "No, jenže je velmi těžké někomu něco ukázat, když nemá duchovní oči, aby viděl. Nebo pokud nemají uši, které by je slyšely, je velmi obtížné s nimi mluvit. Rádi bychom je získali všechny, ale nemůžeme. Jde jen o to, že někteří se neprobudí. Někteří se však probudí." A tak se říká, že přijde třetí zemětřesení. Nebude to hezký pohled, ale přežijeme to. Přežijeme to. A až to přežijeme, pak se uskuteční další pokus o vytvoření kruhu lidí na Zemi. A tentokrát o to domorodci nebudou muset žádat, budou do kruhu pozváni, protože se prý do té doby změní přístup k nám a my budeme do kruhu vpuštěni. Lidé nás pustí do kruhu a všechny čtyři barvy čtyř světových stran se podělí o svou moudrost a na zemi zavládne mír. To se blíží.

Když hlásám toto prorocké poselství, lidé často říkají: "Nemůžeme to změnit? Můžeme to zastavit?" Odpověď zní: "Ano. Proroctví jsou vždy buď a nebo."
Mohli jsme se spojit už v roce 1565 a vybudovat velkou civilizaci, ale neudělali jsme to. Na cestě těchto proroctví jsme se vždy mohli sejít. Stále jsme mohli. Kdybychom dokázali ukončit rasové a náboženské neshody, nemuseli bychom procházet tímto třetím zemětřesením. Starší lidé říkají, že šance na to je velmi malá. Zdá se mi, že je také dost tenká. Říkají však, že to můžeme "zmírnit". Používáme slovo "polštář". Můžeme to zmírnit, aby to nebylo tak zlé. Jak to uděláme? Děláme to tak, že předáváme učení, které nás znovu sjednotí.

Hopisové ve svých proroctvích říkají, že sem přijde náboženství. Možná to bude pravda a přinese to jednotu, možná to pravda nebude a přinese to jednotu. Pokud nepřinese jednotu, přijde druhé náboženství, kterému se v jazyce Hopiů říká Bahani, lidé Bahy. Ni znamená "lidé z". Hledal jsem tedy lidi z Baha. Zajímalo mě, kdo jsou lidé z Baha. Bahá'í jsem byl už nějakou dobu, než mi někdo řekl, že Bahá'í znamená "Bahá'í lidé". Pomyslel jsem si: "Panebože!" Celé ty roky jsem ho hledal a ani jsem si to neuvědomil! A našel jsem ho! Byl jsem tvrdohlavý a nechtěl jsem se stát "Bahá'í", ale můj dědeček, který zemřel, to musel zjistit v posmrtném životě, protože se ke mně čtyřikrát vrátil a řekl mi: "Hej, podívej se na to znovu, podívej se na to znovu. Podívejte se znovu." Baha znamená "světlo nebo sláva". Bahá'í znamená "následovníci světla" nebo "Bahá'í lid". Na tyto lidi jsme čekali dlouho. Říkají, že přinesou učení, které sjednotí zemi. Proto musíme toto učení šířit. Oheň prý přijde ze severu. Takže jsme tady, v kruhu, na Severu, a mluvíme o Bahá'í, "lidu Bahá", a Bahá'u'lláhově učení. Bahá'í spisy považují zakladatele světových náboženství za posly téhož Boha. Všichni jsou posláni Bohem, aby podporovali rozvoj lidstva podle potřeb doby. Podněcují lidi k tomu, aby zušlechťovali svůj charakter a spojovali se do stále větších a složitějších společností. Od 40. let 20. století se k Baháʼí víře hlásí stále více původních obyvatel Ameriky; v současnosti se k Baháʼí hlásí několik tisíc původních obyvatel Ameriky a Eskymáků, zejména na aljašském venkově a mezi Navahy a Lakoty. Z tohoto pohledu tedy není Indiánů mnoho.

Když jsem o těchto proroctvích slyšel, žádné z nich mi nedávalo smysl. Nyní se většina z nich naplnila. Naposledy jsem slyšel ve zprávách, že "nebeský dům" měl být postaven v roce 1996. Měl být postaven již dříve, ale jeho stavba byla o čtyři roky odložena. Možná bude opět odloženo. Ale za nedlouho bude postaven. Země, jak ji známe, se změní.

Věřím, že každý z nás v sobě nese posvátnou kapku světla. V indiánském učení se říká, že před početím musí být devět předků. Devět předků muže a ženy se musí sejít v duchovní sféře a říci: "Přivedeme život", aby žena mohla počít. Tehdy se zrodí duše. Když jsem porodil svou první dceru, nejprve jsem ji okamžitě položil na matku a po několika minutách jsem ji očistil a umyl. Kolem mé ženy byl kruh lidí různého původu a my jsme se podívali nahoru a stropem procházela malá kapka modrého světla. Když se přiblížilo k dítěti, nebylo ho vidět. To byla její duše, to světlo ponese nad zemí. V tom spočívá její zvláštní jedinečnost jako bytosti, duchovní síly. V tom spočívají dary. Poté, co jím projdeme, přeneseme ho sem a vyzařuje do jejího ducha, ale z nějakého důvodu jsme v tomto cyklu byli v nižší přirozenosti, ve zvířecí mysli.

Nyní se však vydáváme do lidského světa. Mysl se otevře vyzařování naší vlastní duše a cyklus lidských bytostí se vrátí a na zemi se stane něco tak dobrého, že to ani nelze popsat. Starší to říkají různými způsoby. Říká se, že v okamžiku, kdy uzavřou kruh a přinesou Zemi mír, vyroste tráva. Budou tam stébla trávy, která ještě zcela nepronikla do země. I oni se budou snažit vstát, aby tam byli v ten den, kdy vyjde slunce. Starší to vysvětlují takto: tady venku, před touto budovou, žili domorodci dávno předtím, než se tu konal jarmark. Říká se, že mnoho domorodců z různých kmenů o těchto věcech vědělo a vyprávělo o nich dětem. Jejich děti vyrostly.

Jednou přišli vědci k Hopisům a řekli: "Chceme si vzít kousek kamenných desek." Řekli: "Chceme vzít kamenné desky do vědecké laboratoře, abychom zjistili, jak jsou staré." Hopisové řekli: "Víme, jak jsou staré." Vědci řekli: "Chceme to potvrdit." Hopisové jim dovolili, aby si vzali malý kousek, a to metodou datování pomocí uhlíku. Zjistili, že tyto tabulky jsou staré nejméně 10 000 let, možná až 50 000 let, takže když říkám: "Před tisíci lety o těchto věcech mluvili domorodci," přesně to mám na mysli. Řekli to svým dětem a před tisíci lety jejich děti vyrostly a řekly to svým dětem a jejich děti vyrostly a řekly to svým dětem. A mluvili o lidech, kteří budou žít v té době.
A teď jsme to my. My jsme ti, o kterých se mluvilo už dávno. Říkají, že je velkou ctí být naživu, přijít do stvoření a žít na zemi v této době. V koloběhu času, od počátku do konce, se v této době, v níž se nyní nacházíme, změní očista všech věcí. Říká se, že je to nejtěžší období v životě, ale je to také největší čest být toho svědkem.
Ve státě Washington byly v roce 1855 podepsány smlouvy a zřízeno 22 indiánských rezervací. Chtěli to udělat dříve, než se objeví problémy. V té době si mysleli, že jsou pokrokoví a poučili se z toho, co se dělo v jiných státech. Vytvořili 22 indiánských rezervací a starší v roce 1855 promluvili a řekli: "My budeme slabší a vy budete silnější, a pokud budete chtít tyto smlouvy porušit, můžete." Řekli: "Ale přijde čas, kdy Země sama povstane a očistí se, a to bude oznámeno." To bude oznámeno promluvením více než 16 Velkých na západním pobřeží této země. Až 16 Velkých promluví, očista začne. Před pěti lety "promluvila" hora Saint Helens, jedna z 16 velkých sopek na západním pobřeží této země.

Deník Seattle Times přinesl zajímavý článek. Navštívili Watsona Totuse a Woodrowa Billa. Byl to syn Woodrowa Billa, kdo vyrobil tuto pneumatiku, kterou jsem sem dnes přivezl, můj dobrý bratr Randolf Bill. "Co to znamená?" zeptali se Watsona Totuse a Woodrowa Billa jako duchovních lidí národa Yakuma. To, co řekli, bylo tak hluboké, že to neumístili na stranu 16, ale na titulní stranu deníku Seattle Times. Řekli: "Znamená to, že by se rasy a národy na Zemi měly zpomalit, sejít se a promluvit si." Přesně to znamená. A my jsme na to měli čtyři roky a čtyři dny. O čtyři roky a čtyři dny později vybuchla hora Mt Saint Helens podruhé. To bylo loni na jaře, přibližně touto dobou. To byla naše odkladná lhůta. Přesto jsme mohli udělat něco opravdu dobrého. Nyní se však situace zrychlí. Nyní se věci budou dít opravdu rychle. Čas utíká strašně rychle. Čím více budeme toto poselství šířit, tím více budeme tlumit třetí zemětřesení a tím snazší to bude pro nás i pro ostatní.

Můj dobrý přítel z Montany, kterému loni zemřela babička, řekl: "Najděte si místo v horách, protože tady dole v rezervaci bude takové horko, že se vám bude špatně dýchat. A už to nebude trvat dlouho." To byla poslední věc, kterou řekla svému vnukovi, když zemřela. Jděte do hor a vytvořte si tam místo. Dejte si tam věci, se kterými můžete přežít. Lidé budou utíkat do hor, aby přežili, a domorodé obyvatelstvo musí být připraveno. Nyní se nacházíme ve fázi očišťování všech věcí. Nedomorodci tomu říkají "apokalypsa". Domorodí stařešinové tomu říkají "očista".

Chtěl bych se s vámi podělit o proroctví, které není původní. V Evropě žil věštec jménem Nostradamus. Mnozí z vás o něm jistě slyšeli. Předpověděl tři velké zemětřesení. Řekl, že třetí velké zemětřesení začne, až se Malá Asie a Persie zapletou do války. Před pěti lety, když vybuchla hora Svaté Heleny, Irák zaútočil na Írán. Malá Arábie se nyní nazývá Irák. Persie se nazývá Írán. Tato dvě proroctví se shodují. Domorodí stařešinové i Nostradamus říkali, že to začne pomalu, téměř nepozorovaně pro lidi na Zemi, ale nakonec to postihne nás všechny. Nakonec "tykev popela" spadne z nebe tak špinavá, že řeka Mississippi se bude vařit z žáru "tykve popela", která dopadne na tuto zemi. Ale nezoufejte. Zní to hrozně, ale přežijeme to. Přežijeme to. Nemyslím si, že je někdo vyvolený, kdo to přežije, ale někteří lidé to přežijí.

Na závěr bych rád vyzval každou lidskou bytost, ať už jste mladí nebo staří, domorodci nebo ne, abyste nyní povstali a probudili se, přijali tuto dobu, naučili se vše, co můžete, o učeních a písmech, povstali a probudili se a vyšli ven. Všechny národy země. Lidé na celém světě jsou nyní vnímaví k tomuto poselství. Věřím, že letos to opravdu začne. Vstaňte a probuďte se. Toto je věta z Buddhovy Damuleady. Je čas vstát a probudit se, vyjít ven a učit, jít po cestě. Říkáme jí dobrá červená cesta, cesta, která vede ze severu na jih. Věci, které se ztratily z jihu na sever, se vracejí ze severu na jih. Někteří lidé čekají, až je uslyší. "Kéž nám všem Velký Duch požehná a zvláště těm, kteří ještě žijí a nemají duchovní oči, aby viděli, a duchovní uši, aby slyšeli."



Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.